Tror nu stadig at det er NOS der driller dig, da du tilsyneladende har kontrolleret at den originale motorstyring virker efter hensigten.
MHT. benzin økonomien ligner det min gamle 2002 da jeg kørte manøvreprøver. Dvs konstant accelration og deccelaration.
Prøv at fjerne/blokere alt hvad der har med NOS, og benzin at gøre, og se om det ikke giver en ændring.
De ser vel kun trykbeholderen til DFB, og spørg vel ikke om det virker.
I øvrigt en flot bil du har lavet.
MVH
morten
ZX'eren får for meget benz/for lidt luft
Redaktør: Moderatorer
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
- nmb1022
- Mester Medlem
- Indlæg: 704
- Tilmeldt: 10 aug 2003, 15:22
- Geografisk sted: Jyllinge
100% sikkert intet med Nos'en at gøre. De eneste slanger der kan have effekt på motoren er den til benztrykreguatoren og den der sprøjter gassen ind. Den der sprøjter gassen ind sidder før spjældet og kan derfor ikke drille. Den anden slange har kun noget at sige hvis der er tryk på gassen og det er der ikke
Den kan selvfølgelig suge falsk luft igennem men det er tjekket
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power