Side 5 af 12
: 03 feb 2008, 19:28
af K-FINN
Bliver rigtig spændende når den får 2,5 bar.
Så skulle omkring 640hk være i sigte...
Der skal dog lige et sæt større dyser i, benzin trykket er hævet en del, men de 8x365ml er maxet ud.
: 04 feb 2008, 11:16
af bp.gass
Kan den blive ved med at holde det til jorden?
Bliver det ikke bare 402m røg?
: 04 feb 2008, 11:43
af ae86
bp.gass skrev:Kan den blive ved med at holde det til jorden?
Bliver det ikke bare 402m røg?
Ja og hvis de er uheldige så kommer det til at ligne en nytårs kineser...
Hvæææææææææææææsssssss og en masse røg og så et bang til sidst...
Mon ikke man kunne lokke dem til at spænde nogle flotte farvestoffer på topstykket så det kunne blive endnu flottere

: 04 feb 2008, 20:30
af K-FINN
BG: Jo det bliver sikkert et problem med bid i de første gear, men det kan jo løses med forskelligt ladetryk...
Ae 86: Hvorfor skulle den springe i luften ?, begrændset hvad du kan nå og ødelægge på 402 m, og 2,5 bar er da set før..
Den får det benzin den skal have, så ser ingen grund til hvorfor den ikke skulle holde...
: 04 feb 2008, 21:09
af Yugo Turbo
Nu er det ikke for absolut at skulle være irriterende, men hvis den motor var SÅ holdbar på 402 meter som du svært antyder der finn, hvordan kan det så være at der var to biler med NETOP den motor der der IKKE kunne stille til start ved DHB 2007
Alt kan sku gå i stykker og 402 meter med max smadder på er da den ultimative test af sådan en motor.
: 04 feb 2008, 21:11
af klyfax
Yugo Turbo skrev:Nu er det ikke for absolut at skulle være irriterende, men hvis den motor var SÅ holdbar på 402 meter som du svært antyder der finn, hvordan kan det så være at der var to biler med NETOP den motor der der IKKE kunne stille til start ved DHB 2007
Alt kan sku gå i stykker og 402 meter med max smadder på er da den ultimative test af sådan en motor.
De stillede da også til start. Bare ik til alle starter
Forstærkede pjejllejer så køre de sku hele DHB igennem...
: 04 feb 2008, 21:18
af K-FINN
Skal ikke kunne sige hvad der skete med beyers, men ved hvad der skete med denne her.
Når den kører med 9500rpm skal man være 110% sikker på olietrykregulator er iorden, det var den ikke.Og det havde sikkert sket selv om det havde været en standard motor.
Dette vil ikke ske igen.
Hvis du smadre stempler på 402 m, så skal du nok fnde en anden til og justere din motor.
: 04 feb 2008, 22:05
af HenrikGM
Finn T Pedersen skrev:Hvis du smadre stempler på 402 m, så skal du nok fnde en anden til og justere din motor.
hehe, det er noget af en udtalelse.
: 05 feb 2008, 20:41
af K-FINN
HenrikGM skrev:Finn T Pedersen skrev:Hvis du smadre stempler på 402 m, så skal du nok fnde en anden til og justere din motor.
hehe, det er noget af en udtalelse.
Ved jeg ikke om det er, men der er ingen i min omgangskreds der justere motore der brænder stempler af på de 402m...
Men er vi ikke enige om at hvis det sker, så er den justeret forkert, eller den får en defekt på vejen ned af banen ?
: 05 feb 2008, 21:45
af skodacombi
nu så jeg bilen oppe i sindal (sidste år).jeg er ked af at sige det men der kørte den sku ikke ret godt... hver gang der blev skiftet gear så var der ikke meget knald i den før der kom ladetryk igen og det virkede som om der gik lang tid men man må da bare håbe på at de har fået styr på det men ellers et fedt projekt

.....michael