MS edis hjælp

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805
Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#31 Indlæg af Morten VJ »

NMB1022 skrev:Jamen det er jo rimlig nemt at få til at passe :-) Men vi er enige om at tandhjulet skal være et 36tands hvor jeg derefter fjerner den ene tand, ik? Eller skal det være et 37tands

Det kan vi ikke blive uenige om ialt 35 tænder med den manglende tand omkring 90 grader før top. kan pt ikke huske hvad den trigger på, men logisk bør det være den først kommende tand efter den manglende.

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#32 Indlæg af K-FINN »

Ja det er 36-1 der skal på.Den trikker ved det manglende tand.Den skal helst ramme 90 før top,ellers må du justere lidt på trikker angle.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
nmb1022
Mester Medlem
Indlæg: 704
Tilmeldt: 10 aug 2003, 15:22
Geografisk sted: Jyllinge

#33 Indlæg af nmb1022 »

Nu har jeg nærstuderet min haynes manual lidt og har fundet ud af at min model IKKE kører med "wasted spark" men kun tænder hvert enkelt tændrør 1 gang pr. cyklus. Hvis jeg havde tænkt mig lidt om vidste jeg det godt da jeg engang målte at der kun var 1/4 rpm signal :oops:
De skriver også at den bruger 2 bosch tændings forstærkere hvis det gør nogen forskel

Den har også knastføler på som madsrr spurgte om
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
Besvar