Side 4 af 5

: 16 mar 2009, 17:02
af BANDIT
Martin! skrev:Er der ikke plads til et overgangs stykke, fra den flange med de 5 huller og over til din v-clamp på forrøret..???

Altså et lille stykke mellem turbo og forrør..


Det kunne selvfølgelig være en mulighed , men plads er ikke det jeg har mest af :mrgreen:

: 16 mar 2009, 17:11
af BANDIT
grydesvamp skrev:ellers så drop da den t25 flance og gå efter noget lidt større, fx en lader fra en mindre lastbil. ( hvis der altså er plads..)


Skal være med t25 flange , vil beholde min nuværende manifold.


Jesper H Er os en mulighed jeg har overvejet. Kan endda købes til rimelige penge.



Men tror det ender med at jeg skal se om der kan blive plads til sådan en overgang fra 5 hul til v uden at det hele kommer til at sætte af h......... til :cooking: og så noget i stil med sådan en gt2871R.

Den burde vel sagtens kunne løfte opgaven og stadigvæk have et rimelig tidlig ladetryk ikke

: 16 mar 2009, 18:08
af Jesper H
Ved ikke hvor stor dit forrør er, men der den adaptor fra 5 huls flange til vband er 3"

: 16 mar 2009, 18:55
af BANDIT
Jesper H skrev:Ved ikke hvor stor dit forrør er, men der den adaptor fra 5 huls flange til vband er 3"


selve røret er 70mm ~ 2.75"

Re: ..

: 16 mar 2009, 20:08
af K-FINN
BANDIT skrev:Det jeg gik og drømte om er noget i den her dur som SUPRA MK4 også foreslår, den er da rated til et stykke over de 400 hk

http://webshop.nordicturbo.dk/products/ ... uItemID=47

Men altså bare med en v-clamp afgang i stedet for 5 bolt medmindre det altså blir alt alt for dyrt og besværligt at få fat i


Tvivler bare MEGET på den kan lave så mange hk på en 2.0

: 17 mar 2009, 09:30
af Daugbjerg
Der er ikke nogen grund til at opfinde den dybe tallerken en gang til.
En GT3071 passer på din bil og kan give dig over 400 hk med sin T25 flange.

: 17 mar 2009, 19:49
af BANDIT
Daugbjerg skrev:Der er ikke nogen grund til at opfinde den dybe tallerken en gang til.
En GT3071 passer på din bil og kan give dig over 400 hk med sin T25 flange.


Lyder godt, og er den stadig kørbar på både bane og landevej med så stor en turbo eller blir jeg træt af det

: 17 mar 2009, 22:09
af syncroGT
BANDIT skrev:
Daugbjerg skrev:Der er ikke nogen grund til at opfinde den dybe tallerken en gang til.
En GT3071 passer på din bil og kan give dig over 400 hk med sin T25 flange.


Lyder godt, og er den stadig kørbar på både bane og landevej med så stor en turbo eller blir jeg træt af det


Tror du bliver træt af og køre ford, før du bliver træt af og køre med Gt3071 :tooth:

: 18 mar 2009, 15:45
af BANDIT
syncroGT skrev:
BANDIT skrev:
Daugbjerg skrev:Der er ikke nogen grund til at opfinde den dybe tallerken en gang til.
En GT3071 passer på din bil og kan give dig over 400 hk med sin T25 flange.


Lyder godt, og er den stadig kørbar på både bane og landevej med så stor en turbo eller blir jeg træt af det


Tror du bliver træt af og køre ford, før du bliver træt af og køre med Gt3071 :tooth:


ja ja, få du nu dit evigheds projekt ud at køre først ellers bruger vi den som peberkværn når du fylder 30 :D

: 18 mar 2009, 15:55
af syncroGT
BANDIT skrev:
syncroGT skrev:
BANDIT skrev:
Daugbjerg skrev:Der er ikke nogen grund til at opfinde den dybe tallerken en gang til.
En GT3071 passer på din bil og kan give dig over 400 hk med sin T25 flange.


Lyder godt, og er den stadig kørbar på både bane og landevej med så stor en turbo eller blir jeg træt af det


Tror du bliver træt af og køre ford, før du bliver træt af og køre med Gt3071 :tooth:


ja ja, få du nu dit evigheds projekt ud at køre først ellers bruger vi den som peberkværn når du fylder 30 :D



Der er jo lige nogle år til jeg fylder 30...!
Men kan da infomere dig om, at syncro'en ikke er at forefinde på matriklen længere. så kan du jo selv prøve og hitte ud af hvor den så er henne 8)