grydesvamp skrev:ellers så drop da den t25 flance og gå efter noget lidt større, fx en lader fra en mindre lastbil. ( hvis der altså er plads..)
Skal være med t25 flange , vil beholde min nuværende manifold.
Jesper H Er os en mulighed jeg har overvejet. Kan endda købes til rimelige penge.
Men tror det ender med at jeg skal se om der kan blive plads til sådan en overgang fra 5 hul til v uden at det hele kommer til at sætte af h......... til og så noget i stil med sådan en gt2871R.
Den burde vel sagtens kunne løfte opgaven og stadigvæk have et rimelig tidlig ladetryk ikke
Daugbjerg skrev:Der er ikke nogen grund til at opfinde den dybe tallerken en gang til. En GT3071 passer på din bil og kan give dig over 400 hk med sin T25 flange.
Lyder godt, og er den stadig kørbar på både bane og landevej med så stor en turbo eller blir jeg træt af det
Daugbjerg skrev:Der er ikke nogen grund til at opfinde den dybe tallerken en gang til. En GT3071 passer på din bil og kan give dig over 400 hk med sin T25 flange.
Lyder godt, og er den stadig kørbar på både bane og landevej med så stor en turbo eller blir jeg træt af det
Tror du bliver træt af og køre ford, før du bliver træt af og køre med Gt3071
ja ja, få du nu dit evigheds projekt ud at køre først ellers bruger vi den som peberkværn når du fylder 30
ja ja, få du nu dit evigheds projekt ud at køre først ellers bruger vi den som peberkværn når du fylder 30
Der er jo lige nogle år til jeg fylder 30...!
Men kan da infomere dig om, at syncro'en ikke er at forefinde på matriklen længere. så kan du jo selv prøve og hitte ud af hvor den så er henne