Hybrid turbo ~ Teori

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
BANDIT
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 23 jul 2006, 20:24
Geografisk sted: Sønderjylland

#31 Indlæg af BANDIT »

Martin! skrev:Er der ikke plads til et overgangs stykke, fra den flange med de 5 huller og over til din v-clamp på forrøret..???

Altså et lille stykke mellem turbo og forrør..


Det kunne selvfølgelig være en mulighed , men plads er ikke det jeg har mest af :mrgreen:
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret
Brugeravatar
BANDIT
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 23 jul 2006, 20:24
Geografisk sted: Sønderjylland

#32 Indlæg af BANDIT »

grydesvamp skrev:ellers så drop da den t25 flance og gå efter noget lidt større, fx en lader fra en mindre lastbil. ( hvis der altså er plads..)


Skal være med t25 flange , vil beholde min nuværende manifold.


Jesper H Er os en mulighed jeg har overvejet. Kan endda købes til rimelige penge.



Men tror det ender med at jeg skal se om der kan blive plads til sådan en overgang fra 5 hul til v uden at det hele kommer til at sætte af h......... til :cooking: og så noget i stil med sådan en gt2871R.

Den burde vel sagtens kunne løfte opgaven og stadigvæk have et rimelig tidlig ladetryk ikke
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret
Jesper H
Senior Medlem
Indlæg: 450
Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
Geografisk sted: Sønderjylland

#33 Indlæg af Jesper H »

Ved ikke hvor stor dit forrør er, men der den adaptor fra 5 huls flange til vband er 3"
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"
Brugeravatar
BANDIT
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 23 jul 2006, 20:24
Geografisk sted: Sønderjylland

#34 Indlæg af BANDIT »

Jesper H skrev:Ved ikke hvor stor dit forrør er, men der den adaptor fra 5 huls flange til vband er 3"


selve røret er 70mm ~ 2.75"
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

Re: ..

#35 Indlæg af K-FINN »

BANDIT skrev:Det jeg gik og drømte om er noget i den her dur som SUPRA MK4 også foreslår, den er da rated til et stykke over de 400 hk

http://webshop.nordicturbo.dk/products/ ... uItemID=47

Men altså bare med en v-clamp afgang i stedet for 5 bolt medmindre det altså blir alt alt for dyrt og besværligt at få fat i


Tvivler bare MEGET på den kan lave så mange hk på en 2.0
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Daugbjerg
Junior Medlem
Indlæg: 49
Tilmeldt: 22 dec 2007, 19:43
Geografisk sted: Brøndby
Kontakt:

#36 Indlæg af Daugbjerg »

Der er ikke nogen grund til at opfinde den dybe tallerken en gang til.
En GT3071 passer på din bil og kan give dig over 400 hk med sin T25 flange.
MVH Daugbjerg
www.scanturbo.dk
Brugeravatar
BANDIT
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 23 jul 2006, 20:24
Geografisk sted: Sønderjylland

#37 Indlæg af BANDIT »

Daugbjerg skrev:Der er ikke nogen grund til at opfinde den dybe tallerken en gang til.
En GT3071 passer på din bil og kan give dig over 400 hk med sin T25 flange.


Lyder godt, og er den stadig kørbar på både bane og landevej med så stor en turbo eller blir jeg træt af det
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret
Brugeravatar
syncroGT
Senior Medlem
Indlæg: 341
Tilmeldt: 19 okt 2006, 21:13
Geografisk sted: Toftlund>Sønderjylland

#38 Indlæg af syncroGT »

BANDIT skrev:
Daugbjerg skrev:Der er ikke nogen grund til at opfinde den dybe tallerken en gang til.
En GT3071 passer på din bil og kan give dig over 400 hk med sin T25 flange.


Lyder godt, og er den stadig kørbar på både bane og landevej med så stor en turbo eller blir jeg træt af det


Tror du bliver træt af og køre ford, før du bliver træt af og køre med Gt3071 :tooth:
Brugeravatar
BANDIT
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 23 jul 2006, 20:24
Geografisk sted: Sønderjylland

#39 Indlæg af BANDIT »

syncroGT skrev:
BANDIT skrev:
Daugbjerg skrev:Der er ikke nogen grund til at opfinde den dybe tallerken en gang til.
En GT3071 passer på din bil og kan give dig over 400 hk med sin T25 flange.


Lyder godt, og er den stadig kørbar på både bane og landevej med så stor en turbo eller blir jeg træt af det


Tror du bliver træt af og køre ford, før du bliver træt af og køre med Gt3071 :tooth:


ja ja, få du nu dit evigheds projekt ud at køre først ellers bruger vi den som peberkværn når du fylder 30 :D
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret
Brugeravatar
syncroGT
Senior Medlem
Indlæg: 341
Tilmeldt: 19 okt 2006, 21:13
Geografisk sted: Toftlund>Sønderjylland

#40 Indlæg af syncroGT »

BANDIT skrev:
syncroGT skrev:
BANDIT skrev:
Daugbjerg skrev:Der er ikke nogen grund til at opfinde den dybe tallerken en gang til.
En GT3071 passer på din bil og kan give dig over 400 hk med sin T25 flange.


Lyder godt, og er den stadig kørbar på både bane og landevej med så stor en turbo eller blir jeg træt af det


Tror du bliver træt af og køre ford, før du bliver træt af og køre med Gt3071 :tooth:


ja ja, få du nu dit evigheds projekt ud at køre først ellers bruger vi den som peberkværn når du fylder 30 :D



Der er jo lige nogle år til jeg fylder 30...!
Men kan da infomere dig om, at syncro'en ikke er at forefinde på matriklen længere. så kan du jo selv prøve og hitte ud af hvor den så er henne 8)
Besvar