Mangler hjælp til mit tryk

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
LowDog
Medlem
Indlæg: 133
Tilmeldt: 22 maj 2006, 09:19

#31 Indlæg af LowDog »

Har lige skudt en video af hvordan den gør. Der kan man også hører der ikke er nogen som helst mislyde ellers. Har lige været ude og kigge alle rør og slanger igennem for 10. gang og kan stadig ikke se noget der skulle være galt. Tror bare det er et eller andet latterligt jeg har overset??

http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=11130
LowDog
Medlem
Indlæg: 133
Tilmeldt: 22 maj 2006, 09:19

#32 Indlæg af LowDog »

Ingen som har et bud? Regner med jeg lige prøver at finde en kompressor og blæse ned i slangen for at se om det er aktuatordåsen som den er gal med. Ellers må jeg ha downpipe af og se om låget stadig sidder på wg.
Brugeravatar
needspeed
Mester Medlem
Indlæg: 786
Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
Geografisk sted: Ribe

#33 Indlæg af needspeed »

Du skal ikke blæse i den slange, du skal suge.
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..
LowDog
Medlem
Indlæg: 133
Tilmeldt: 22 maj 2006, 09:19

#34 Indlæg af LowDog »

Nå ja sgu da. der røg den idé så.
Zorak
Senior Medlem
Indlæg: 406
Tilmeldt: 18 dec 2005, 20:11
Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland

#35 Indlæg af Zorak »

needspeed skrev:Du skal ikke blæse i den slange, du skal suge.


Hvorfor skal kan suge for at tjekke om wg virker? Den slår jo ud ved et vidst tryk..
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd.. :D

Gammel bil: Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ - Gammelt projekttopic..
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden

#36 Indlæg af klyfax »

needspeed skrev:Du skal ikke blæse i den slange, du skal suge.


Det er vist en BOV du tænker på ;-)
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
LowDog
Medlem
Indlæg: 133
Tilmeldt: 22 maj 2006, 09:19

#37 Indlæg af LowDog »

Nu har mig og en mekaniker lige gennemgået alle rør, samlinger og slanger. Uden at finde nogen fejl. Min IC er ikke flækket, min manifold eller IM er ikke flækket.

Vi prøvede at sætte tryk på aktuatoren og den hev fint ud i armen. Jeg havde downpipe af for at se om låget til wg var faldet af og det sad fint på og lukkede fint op når vi satte tryk på aktuatoren.

Hvad fanden overser jeg?????
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden

#38 Indlæg af klyfax »

LowDog skrev:Nu har mig og en mekaniker lige gennemgået alle rør, samlinger og slanger. Uden at finde nogen fejl. Min IC er ikke flækket, min manifold eller IM er ikke flækket.

Vi prøvede at sætte tryk på aktuatoren og den hev fint ud i armen. Jeg havde downpipe af for at se om låget til wg var faldet af og det sad fint på og lukkede fint op når vi satte tryk på aktuatoren.

Hvad fanden overser jeg?????


Knækket aksel i turboen? Et hjul der mangler?
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
LowDog
Medlem
Indlæg: 133
Tilmeldt: 22 maj 2006, 09:19

#39 Indlæg af LowDog »

Nu har jeg ikke haft møllen af. Men skovlhjulet kører fint rundt og der er jo ingen mislyde og der var heller ingen mislyde da den mistede trykket.

Damn den her smiley kommer til rette i aften..... :damn:
LowDog
Medlem
Indlæg: 133
Tilmeldt: 22 maj 2006, 09:19

#40 Indlæg af LowDog »

Ingen som har en ide?
Besvar