Jeg har for øvrigt fået fat i en garret GT1749V fra en citroen c4 med variable geometri. hmm næsten helt ny.! vil prøve nogle test mht vacum/tryk på den electroniske/tryk aktuator.
nogle mener at have set/hørt at man kan koble en slange fra tryk siden på aktuatoren og så skulle det køre fint.! måske alle de slanger er til at motorstyringen/EGR kan holde styr på forurening??
Normal Vs variable geometri turbo?
Redaktør: Moderatorer
- fraguzz
- Mester Medlem
- Indlæg: 562
- Tilmeldt: 27 sep 2003, 16:01
- Geografisk sted: kbh
jeps den er styret af vakum! med mindre man lukker luft ind af udluftningshullet.. hehe
der sidder en 3benet føler i toppen med en påvirkelig føler.. den bliver påvirket af membranen der hiver i armen til tubinevingerne.
men den er ikke en kontakt for der er ingen bib lyde med måleren på.. og jeg kunne ikke lige måle modstanden... mon min måler er fuc.. up.
hvordan virker den dims?
der sidder en 3benet føler i toppen med en påvirkelig føler.. den bliver påvirket af membranen der hiver i armen til tubinevingerne.
men den er ikke en kontakt for der er ingen bib lyde med måleren på.. og jeg kunne ikke lige måle modstanden... mon min måler er fuc.. up.
hvordan virker den dims?
Diesel!
- fraguzz
- Mester Medlem
- Indlæg: 562
- Tilmeldt: 27 sep 2003, 16:01
- Geografisk sted: kbh