Olie retur på eftermonteret turbo.. fejl rille i lejehus.
Redaktør: Moderatorer
-
Kws
- Medlem
- Indlæg: 131
- Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
- Geografisk sted: Randers
- klyfax
- Mester Medlem
- Indlæg: 2525
- Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
- Geografisk sted: Sweden
Kws skrev:okay. problemet ligger bare i at jeg købte turboen af www.ts-racing.dk <- og ham han jeg ikke få fat i længere ?? det er ham som har fået turboen renoveret for 1 år siden..
Se så kan man jo ikke kalde den ny renoveret længere, efter min mening. Scanturbo kan jo ikke se om det har kørt 100k km eller 0 km...
De tager omkring 2500 kr. for at renovere en glideleje turbo. Incl. alt...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
-
Kws
- Medlem
- Indlæg: 131
- Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
- Geografisk sted: Randers
- klyfax
- Mester Medlem
- Indlæg: 2525
- Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
- Geografisk sted: Sweden
Kws skrev:den er skam ny renoveret.. der er ingen sod eller noget i den. der er stadigvæk streger på kompressor hjulene.
jeg forsatan jeg er helt over det lige pt. gider sq snart ikke det projekt mere.. først tror man det er returen. så laver man det om. så viser det sig at være noget helt 3. lorte projekt
Hmm prøv at tage den ned til dem, og se hvad de siger. Det kan jo være de kan finde den på stelnummeret.
Men kun projekter der vare mindre en 2 minuter er lige til... Der er altid noget der driller. Eneste vej er at kommer over det og videre med projektet. Det er træls, men det er som regelt alle penge værd i sidste ende...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
-
Kws
- Medlem
- Indlæg: 131
- Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
- Geografisk sted: Randers
-
Andy
- Senior Medlem
- Indlæg: 315
- Tilmeldt: 12 jul 2006, 16:58
-
Kws
- Medlem
- Indlæg: 131
- Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
- Geografisk sted: Randers
-
Kws
- Medlem
- Indlæg: 131
- Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
- Geografisk sted: Randers
-
Damborg
- Medlem
- Indlæg: 207
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Nordsjælland-Frederiksværk
- Kontakt:
Lige noget andet...
hvad har du gjort med slangen fra dit topdæksel/blok til Indsugnings manifold...? (Krumtap udluftning)
Hvis du ikke har ændret på noget her...
Risikerer ud at ved ladetryk at motoren ikke kan komme af med udluftningen...
og motoren i stedet ender overtryk...
her vil den også gnaske din turbo...
og evt div pakninger i motoren vil blive ret belastet..!!
Nemmeste løsning... lad den gå i det fri.. med lille filter på..!!
hvad har du gjort med slangen fra dit topdæksel/blok til Indsugnings manifold...? (Krumtap udluftning)
Hvis du ikke har ændret på noget her...
Risikerer ud at ved ladetryk at motoren ikke kan komme af med udluftningen...
og motoren i stedet ender overtryk...
her vil den også gnaske din turbo...
og evt div pakninger i motoren vil blive ret belastet..!!
Nemmeste løsning... lad den gå i det fri.. med lille filter på..!!
- Vedhæftede filer
-
- evt KN
- kn.jpg (10.1 KiB) Vist 1469 gange
-
- Krumtap udluftning
- krum.jpg (51.72 KiB) Vist 1484 gange
- duckstar
- Mester Medlem
- Indlæg: 784
- Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
- Geografisk sted: Brønshøj/Husum