Ravnen skrev:ps. Hele denne tråd og dette emne ville have været lidt nemmere at forholde sig til hvis man viste hvor mange der er for at begrænsningen skal ligge her - og hvor mange der er imod..
Enig... Overblikket mangler totalt!
Redaktør: Moderatorer

efterz skrev:Jeg mener, at der skal være plads til en bil som din, i et kommende reglement, og med tilstrækkelig sikkerhedsberedskab.
Hvis vi forestiller os, at der bliver 2 inddelinger under streetrace. Én for de folk som kører over 12 sek, som har én pris, og en anden for de folk som kører 11.99 og ned til X.XX, med en højere pris. Der vil jeg klart mene at din og min bil hører til i den dyre klasse. På den måde bliver det også stadig til at komme til, for knægten, der lige har fået sin første bil, og vil ud og brænde noget benzin af, under egnede forhold. Samtidig med at der er noget mere action-præget, som måske også kan inspirere de unge til at steppe up, i den dyre klasse engang.

kadettcqp skrev:Idéen om indelinger i forskellige klasser syntes jeg er rigtig god. Hvor mange klasser der så skal være tale om er så måske en anden sag men da i al fald 2, det kunne være "Street" og "Max Street" bare for at stjæle navnene lidt fra sverige.
kadettcqp skrev:Jeg er ikke enig i at vi indtil videre ikke er nået langt i denne diskussion. Som jeg ser det er vi allerede ved at have defineret en hel del regler til "Street" klassen. Søren kom med nogle forskellige input og de stemte meget godt overens med nogle af de punkter som jeg skrev op et par sider tilbage.
kadettcqp skrev:Men alt andet lige så hører jeg også at det vil koste ekstra sikkerhed omkring banen at køre med denne hurtigere klasse. Derfor må det jo også koste ekstra at deltage hér. Men vil det blot gøre at folk holder sig væk og deltager i arrangementer hvor man ser mere eller mindre igennem fingre med reglerne? Eller er de "tunge" drenge villige til at betale mere end dem der eksempelvis kører i "Street" klassen? Eller vil det være rimeligt at dele merudgiften ud over hele feltet så alle til et arrangement så vil betale det samme?
efterz skrev:På den måde bliver det også stadig til at komme til, for knægten, der lige har fået sin første bil, og vil ud og brænde noget benzin af, under egnede forhold. Samtidig med at der er noget mere action-præget, som måske også kan inspirere de unge til at steppe up, i den dyre klasse engang.