Side 3 af 3

: 20 jul 2004, 13:10
af Henrik Dirksen
Nej men selv du kan vel regne ud at soden kommer igen ikke? Bare et lille spørgsmål: hvem ville du selv tro på DIG selv eller dem der ikke laver andet til hverdag? Skrev du ikke at du kendte en der var udlært der inde? eller var det bare pral? Mvh Henrik Dirksen

: 20 jul 2004, 19:11
af mh
Henrik Dirksen skrev:Nej men selv du kan vel regne ud at soden kommer igen ikke? Bare et lille spørgsmål: hvem ville du selv tro på DIG selv eller dem der ikke laver andet til hverdag Mvh Henrik Dirksen


jeg tror ikke blindt på hvad andre siger fordi man logisk kan regne ud at det er for åndsvagt KUN at dreje 0,3mm af et stempel som søren siger...

så hvis du tror blindt på alt og alle så kan det sku hurtigt blive dyrt for dig at skrue på biler....... så hvis du ikke gider høre på fornuft og lægge din skide arrogance på hylden og tage ved lære af logik (simpel udregning) så er det sku kun ris til din egen RØV......

: 20 jul 2004, 19:49
af Henrik Dirksen
Oki kryber til korset, har nemlig ringet ind til dem endnu engang og ganske rigtigt var det ikke 0,3 men 3,2mm tilfreds? ang. arrogant så er det jo ikke mig der ikke tror på dem men dig? og du siger at det bør være smede stempler istedet? mig bekendt er der heller ikke smedet stempler i en ford escort rst disse er groft sagt også bare drejet af og der er da flere der køre med 1 bars ladetryk og mere på disse eller er det bare mig? Mvh Henrik Dirksen

p.s arbejder på et alfa værksted så, så dyrt bliver det sku nok ikke!!!

: 20 jul 2004, 22:56
af K-FINN
Fuck jeg var tæt på.Sagde 3mm.Hehe.

: 21 jul 2004, 03:44
af Dagooz
om en rst har eller ikke har smedede stempler er vel fuldstændigt uvedkommende. Det der var oppe at vende var at et så anerkendt tuningsfirma eller måske tuningsfirmaer i det hele taget set fra sidelinjen gjorde et bedre stk arbejde ved at skifte til de smedede... Bare fordi nogle biler kan klare højt ladetryk på alm stempler betyder det jo ikke at alle kan og i længden er det nok heller ikke det mest holdbare... gør det selv folket lader måske være på grund af økonomien men betaler man andre for det kan man vel også forvente kvaliteten er derefter...

Marc

: 21 jul 2004, 04:11
af mh
Henrik Dirksen skrev:Oki kryber til korset, har nemlig ringet ind til dem endnu engang og ganske rigtigt var det ikke 0,3 men 3,2mm tilfreds? ang. arrogant så er det jo ikke mig der ikke tror på dem men dig? og du siger at det bør være smede stempler istedet? mig bekendt er der heller ikke smedet stempler i en ford escort rst disse er groft sagt også bare drejet af og der er da flere der køre med 1 bars ladetryk og mere på disse eller er det bare mig? Mvh Henrik Dirksen

p.s arbejder på et alfa værksted så, så dyrt bliver det sku nok ikke!!!


nu gider jeg ikke mundhugges mere over noget så plat (men jeg havde jo ret alligevel) om dette... men til din info. så kører en RST standart med smedestempler fra MAHLE du kan jo næste gang du har et i hånden prøve at vende det om på hovedet så står det med store bogstaver ved siden af ford....

: 21 jul 2004, 11:43
af Mads RR
Altså, fordi der står Mahle på et stempel betyder jo ikke at det er et smedet stempel. Stempler i f.eks Lancia Delta Integrale, Fiat Croma Turbo osv har jeg også hørt omtalt som smedede stempler. Men det passer ikke, og uden at vide det, så tør jeg næsten påstå at en RS turbo heller ikke har smedede stempler som standard. At det er stempler udviklet til turbo kan vi dog godt blive enige om.

Mads RR

: 21 jul 2004, 15:32
af Henrik Dirksen
Hej ikke for at fortsætte men har hørt fra en ford mekaniker at de ikke er smedet. Men til hans spørgsmål som jo gik på om de drejet af dem eller ej er det svar jeg har fået altså at de gør de! Mvh Henrik Dirksen