lqs skrev:omkring 400 heste på det tidspunkt hvor den kørte uden spær! MVH. søren PS. HAVNEREN er et fjols skulle hellere passer sin uddannelse end drille pæne folk her!
HEI!!! Den der "fjols" var jo direkte rettet mod min person ...
"Pæne folk" - Referer du her med til dig selv? Ubarberet, blå øjne efter slagsmål, gråt/sort hår halvt om halvt, ligner som regel en der har været faret vil på et militært øvelses teræn under en øvelse med skarpt... Var det dig der lige skulle af med en af dine granater ude på HI-Hansen i går i øvrigt?
Det er måske ikke rigtigt at et svejst bagtøj er noget der virker på en 1/4 mile???
Tjaa, hvad kan man sige???
Det lader til at "alliancen" går en stille død i møde....
Dødskampen bliver helt sikkert interessant, grænsende til det sjove!!
Bare Havneren nu ikke bliver så frustreret, at han poster sine indlæg i de forkerte tråde...
Smil herfra...
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Hehe... Jeg gasser bare Søren. Jeg håber da han kan tage det så det ikke går lige som da vi en dag skulle lave kylling og vi glemte at antænde gassen i gasovnen. Jødestægt kylling kan man nu være for uden!
Jaa... Hvad med syn...? For jeg skal nemlig have en ordtenlig undervogn på et tidspunkt... Gider ikke sætte den på, og så skal til at skifte igen når jeg skal til syn.. Og er den tilpasset til sierra dohc gearkassen...?