Side 3 af 3

: 23 feb 2004, 18:25
af lqs
HALD 79 det er der flere der har lavet (med held) bla RENE ham kender du da! MVH. søren

: 23 feb 2004, 19:51
af Hald79
det er korrekt Søren!!!! men det er noget FUSK............. der er stor muligehed for at det flækker.....
Når man er igang så kan man sku da lige så godt bygget det rigtig.....
Men igen det andet er nemt hurtigt og billigt.......det skal være op til folk selv men personligt kunne jeg aldrig finde på det!

mvh Jens Hald

: 23 feb 2004, 20:34
af Gæst
Hald, når www.angryturbo.co.uk bla gør det så kan det da ikk være så slemt.

: 23 feb 2004, 20:49
af Hald79
har du er mere eksakt link til hvor der skriver eller viser de gør det?????

kan ikke finde det nemlig!!!!!

MVH Jens Hald

: 23 feb 2004, 21:07
af HenrikGM
Det interessante er ikke om nogen GØR det, men om de vil stå ved at det også kan holde længere end over kantstenen.

Man kan sagtens svejse mange forskellige materialer sammen, men støbegods og jern er ikke et godt valg at klistre sammen. Der er selvf. nogle støbegods der reagerer bedre end andre, men generelt er det de færreste der kan svejse de to materialer sammen så det holder i længden!

Een ting er om turboen hænger fast, noget andet er om det holder i længden.

: 24 feb 2004, 21:51
af sannesmartin
Hald, prøv at gå ind på deres hjemmeside, og så kig under "turbos" så er der et billed af den.

: 24 feb 2004, 22:57
af Hald79
for mig og se kan denne manifold lige så godt være færdigstøbt sådan :roll: :roll: :roll:
og der står ingen steder et flangen er eftermonterede på den org. manifold.

mvh JH
[/img]