Side 3 af 4

: 04 jan 2004, 21:41
af Bror Fusk
yes yes det ved jeg godt. men sådan en har jeg heldigvis til at ligge... kan du sige mig hvilken model BOV jeg bør bruge??? hvad med en dobbelt stemplet.. kan den bruges eller hvad ville være det rigtige

: 04 jan 2004, 23:04
af beamer
havneren: Det er så muligt, jeg fortæller bare hvad jeg oplever :-) men det lyder sandsynligt.

bror fusk: Well hvis du nu kan vente til næste (eller er det næste nummer igen?) nummer af vmax der har jeg i samarbejde med Thomas Wolf lavet en artikel omkring hvordan man selv laver blow-off på sin diesel, og der er billeder af hvordan jeg har gjort det.

: 05 jan 2004, 16:12
af Bror Fusk
wey.. fedt nok.. jeg glæder mig allerede til at læse Vmax igen

: 05 jan 2004, 17:07
af beamer
Yes, jeg ved dog ikke om det er det nummer der kommer nu eller det næste..

ang. type så skal du bruge en dobbelt-stemplet, da den har længere vandring og dermed lukker mere luft ud, hvilket er vigtigt ved højt tryk. Membran typen er noget skidt.

: 05 jan 2004, 17:21
af Bror Fusk
okay.. og sådan en dobbelt stemplet, den hyler og hviner helt sindsygt når den lukker det ud eller hva???? det er jo trods alt den eneste grund til at den skal på

: 05 jan 2004, 17:46
af beamer
Well den siger en del ja... :-) og helt afhængigt af model og mærke siger de mere eller mindre...

kig på www.ls-diesel.dk de har et kit til 2000 kr, så vidt jeg ved det billigste i DK, og det er det kit artiklen i vmax tager udgangs punkt i ..

: 05 jan 2004, 18:41
af Havneren
beamer skrev:havneren: Det er så muligt, jeg fortæller bare hvad jeg oplever :-) men det lyder sandsynligt.


Ja... Det er ikke bare muligt, at det er sandsynligt, men lige frem korrekt :wink: .

v/h christian

: 01 mar 2004, 20:58
af Bror Fusk
til jer der sagde det ikke kunne lade sig gøre..... havde den lige pu rullefelt----> 150 HK ved 1,1 Bar så er den altså også tæt på når jeg kommer på 1,5 - 1,6 bar

: 01 mar 2004, 22:24
af beamer
Well bror fusk, prøv nu at smide den på 1,5 ... jeg vil godt æde min gamle hat på at den ikke når i nærheden af 200hk ved 1.5bar stadigvæk.

: 02 mar 2004, 12:21
af Bror Fusk
jo jo det er bare et spørgsmål om at sende noget mere brændstof i røven af den. arbejder med traktorer til dagligt og pumpe og motor osv på min vmw er næsten lig med de traktorer jeg er vant til og der er der sq ufatteligt meget at hente... men whatever jeg vil da mene at gå fra 86 og til 150 HK er en pæn forøgelse uanset hvad