Side 3 af 3
Re: 8,5:1 eller 9:1 komp. stempler???
: 20 nov 2014, 19:39
af Lars E
36 suge heste
Prøver at finde ud af størelsen i morgen, men den stammer fra en 90.hk diesel.
Har en liggende fra en 75hk.diesel
Re: 8,5:1 eller 9:1 komp. stempler???
: 21 nov 2014, 16:40
af Runesm
Du kan prøve med en kp35 turbo, den sidder på renault dci 1,5 motore og så vidt jeg husker også 1,4hdi peugeot motore. På renault bruger de den ved 1 bar til at nå 65hk og 1,2 bar til at nå 82. Den er
lille, og koster kun 1500kr på ebay
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... c&LH_BIN=1
Re: 8,5:1 eller 9:1 komp. stempler???
: 24 nov 2014, 14:45
af Lars E
Det er lige præcis sådan en jeg har liggende
Re: 8,5:1 eller 9:1 komp. stempler???
: 03 dec 2014, 12:39
af Lars E
måske man skulle beholde den store turbo og købe dette sæt i stedet:
http://www.vgs2cv.be/index.php/en/engin ... kit-vgs-en
Re: 8,5:1 eller 9:1 komp. stempler???
: 03 dec 2014, 13:25
af m power
Jeg tror nu ikke de 50cc ændrer ret meget på det, og 10000,- er da også en slags penge

Hvis man tager en turbo fra en diesel, så er der en tommelfinger regel der siger at den skal komme fra en motor med dobbelt cc af benzinmotoren.
Så jeg tror du vil få en del mere ud af at montere den mindre turbo du har til at ligge.