Vejen til verdens mest voldsomme 2,0 Opel CIH
Redaktør: Moderatorer
- John Sahl
- Admin

- Indlæg: 2105
- Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
- JesperKonge
- Medlem
- Indlæg: 147
- Tilmeldt: 10 apr 2006, 20:17
- Geografisk sted: Ry
-
Bufas
- Senior Medlem
- Indlæg: 332
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Slagelse
- Kontakt:
Den svenske 2,4 kører med 11,16mm løft på knasten. Det giver 17mm løft på ventilerne.
http://www.highspeedracing.se/OpelGrHKitcar.htm
http://www.highspeedracing.se/OpelGrHKitcar.htm
-
r-ae86
- Indlæg: 2
- Tilmeldt: 24 maj 2010, 19:23
hej Ruben
den gamle jern hest bliver svær og få de heste ud af, topstykket er ikke jorden bestste .-( og alt over 110hk pr liter på en 8V er svært
den bedste 2.0 jeg har set på kab er 230hk på tørsump smøring osv
en god cih ligger på 210 til 215 hk
problemer
ikke cross flow (Varme)
2,2 topper er bedst (hvis du ikke finder en svensker top) men gods i port bliver meget tyndt hvis den skal portes optimalt, så leve tid er ikke den bedste
forbrændings kanner er bare for stort med tændrør helt over i den enene side
stempel kronen ødelægger forbrændingen
den er alt for over kvardrastisk, derfor virker 2,4 så meget bedre
/rene
den gamle jern hest bliver svær og få de heste ud af, topstykket er ikke jorden bestste .-( og alt over 110hk pr liter på en 8V er svært
den bedste 2.0 jeg har set på kab er 230hk på tørsump smøring osv
en god cih ligger på 210 til 215 hk
problemer
ikke cross flow (Varme)
2,2 topper er bedst (hvis du ikke finder en svensker top) men gods i port bliver meget tyndt hvis den skal portes optimalt, så leve tid er ikke den bedste
forbrændings kanner er bare for stort med tændrør helt over i den enene side
stempel kronen ødelægger forbrændingen
den er alt for over kvardrastisk, derfor virker 2,4 så meget bedre
/rene
