Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 07:36

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2013, 18:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 apr 2006, 22:19
Indlæg: 231
I ved godt man kan tune en motor uden at bruge trykladning ikke ? :tooth:

_________________
Mvh
Ruben


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2013, 18:25 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 sep 2003, 12:17
Indlæg: 2105
Geografisk sted: Borup
r_uldal skrev:
I ved godt man kan tune en motor uden at bruge trykladning ikke ? :tooth:


Nej? ;)

_________________
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2013, 20:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 apr 2006, 22:19
Indlæg: 231
John Sahl skrev:
r_uldal skrev:
I ved godt man kan tune en motor uden at bruge trykladning ikke ? :tooth:


Nej? ;)


Ha ha ha :rock:

_________________
Mvh
Ruben


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2013, 20:35 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 apr 2005, 18:31
Indlæg: 1099
r_uldal skrev:
I ved godt man kan tune en motor uden at bruge trykladning ikke ? :tooth:


ja men det kan blive lidt kedeligt :mrgreen:

MVH Luske


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2013, 21:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 apr 2006, 19:17
Indlæg: 147
Geografisk sted: Hårup v/Silkeborg
Man giver jo også folk med astma medicin, hvorfor skal den hive efter vejret... :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2013, 22:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 apr 2006, 22:19
Indlæg: 231
Det er heller ikke med min gode vilje men regler er regler og til historisk motorsport må man bruge det der eksisterede dengang med meget få undtagelser :)

_________________
Mvh
Ruben


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 maj 2013, 22:31 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2004, 20:07
Indlæg: 568
Den gang den bil blev lavet fandes turbo da også så det kan da ikke være en grund


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 maj 2013, 08:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 apr 2006, 22:19
Indlæg: 231
Lars PH skrev:
Den gang den bil blev lavet fandes turbo da også så det kan da ikke være en grund


Bilen skal jo følge homologeringen så jo desværre ingen turbo :)

_________________
Mvh
Ruben


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 jun 2013, 11:25 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 332
Geografisk sted: Slagelse
Den svenske 2,4 kører med 11,16mm løft på knasten. Det giver 17mm løft på ventilerne.

http://www.highspeedracing.se/OpelGrHKitcar.htm


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2013, 22:31 
Offline

Tilmeldt: 24 maj 2010, 18:23
Indlæg: 2
hej Ruben

den gamle jern hest bliver svær og få de heste ud af, topstykket er ikke jorden bestste .-( og alt over 110hk pr liter på en 8V er svært

den bedste 2.0 jeg har set på kab er 230hk på tørsump smøring osv

en god cih ligger på 210 til 215 hk

problemer
ikke cross flow (Varme)
2,2 topper er bedst (hvis du ikke finder en svensker top) men gods i port bliver meget tyndt hvis den skal portes optimalt, så leve tid er ikke den bedste
forbrændings kanner er bare for stort med tændrør helt over i den enene side :-(
stempel kronen ødelægger forbrændingen
den er alt for over kvardrastisk, derfor virker 2,4 så meget bedre

/rene


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team