Side 3 af 4

: 09 sep 2012, 19:20
af MortenS
Jakobsen skrev:Hvilke tænspoler anses som de nye eller gode ? Dem der ender på 115D ??


Mener du har de goe. ;)

: 09 sep 2012, 19:45
af Jakobsen
Altså dem jeg har er dem uden bolte, dem du bare smider ned :D om de er gode eller ej tør jeg ik sige :D

: 09 sep 2012, 20:01
af John Sahl
MortenS skrev:
Jakobsen skrev:Hvilke tænspoler anses som de nye eller gode ? Dem der ender på 115D ??


Mener du har de goe. ;)


Jeg er også interesseret i hvilke der er de gode, gerne så jeg kan søge direkte på dem og købe?

: 09 sep 2012, 20:28
af K-FINN
Er der gode og dårlige coils ved vw. Coils fra en 129 hk toyota sugemotor kan tænde 1000hk methanoel uhyre.

: 09 sep 2012, 20:54
af HenrikGM
Nogen der har nogle konkrete numre på de spoler vi snakker om, samt nypris?`
Eller typisk brugtpris?

: 09 sep 2012, 20:58
af MortenS
K-FINN skrev:Er der gode og dårlige coils ved vw. Coils fra en 129 hk toyota sugemotor kan tænde 1000hk methanoel uhyre.


Det kan vag's gode også ;)

: 09 sep 2012, 20:58
af K-FINN
vw eller toyota spoler

: 09 sep 2012, 21:10
af John Sahl
K-FINN skrev:vw eller toyota spoler


VW

: 09 sep 2012, 22:18
af Jakobsen
Det nyeste inden for VAG Spoler der duer er vist TFSI spolen, kan se der er flere der bruger dem

de er næsten plug & play på 1,8t motore, forskellen fysisk er de er 14mm højere end 115 Spolen..

: 10 sep 2012, 07:56
af Kedde1980
Jakobsen skrev:Det nyeste inden for VAG Spoler der duer er vist TFSI spolen, kan se der er flere der bruger dem

de er næsten plug & play på 1,8t motore, forskellen fysisk er de er 14mm højere end 115 Spolen..


Dem fra 1.8t Årg 2005 og frem er lige så kraftige. Alle nye typer der proppes i uden bolte er der godt knald i.
Det er bare at finde dem som passer bedst,
De holder dog max 120.000km, men det er jo ikke så vigtigt på den slags projekter.