36-1 triggerhjul til GT1 sensor og MS1

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Kuno
Medlem
Indlæg: 239
Tilmeldt: 14 sep 2009, 20:08

#21 Indlæg af Kuno »

Er det ikke muligt at laserskære det omtalte takthjul?

Laserskæring er ved at være så gængs, at det burde være muligt at få det skåret til en overkomlig pris.
Hvis du laver en håndskitse, kan jeg hurtig lave den i 3D og dermed en DXF-fil som læserskæren elsker :wink:
Wildert
Mester Medlem
Indlæg: 1673
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#22 Indlæg af Wildert »

Tanken har strejfet mig, men hvor hitter man nogen der gider lave færre end en håndfuld? Jeg har søgt lidt, men har ikke kunnet finde noget, og jeg har ikke lige kontakter indenfor den slags.
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#23 Indlæg af K-FINN »

Dem turbomotor har, er laserskåret. Har du ikke mulighed for tilpasse dem på dit orginale remhjul ? evt sende remhjul til ham, så tilpasser han den for dig..
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Wildert
Mester Medlem
Indlæg: 1673
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#24 Indlæg af Wildert »

K-FINN skrev:Dem turbomotor har, er laserskåret. Har du ikke mulighed for tilpasse dem på dit orginale remhjul ? evt sende remhjul til ham, så tilpasser han den for dig..


Det er stadig ikke 12-1...
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#25 Indlæg af K-FINN »

9000rpm på den 36-1 er ingen problem..
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#26 Indlæg af HenrikGM »

K-FINN skrev:9000rpm på den 36-1 er ingen problem..


Med GT1 sensor eller den ABS hjulsensor?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#27 Indlæg af K-FINN »

Så hut jeg visker, skal den være på over 1000ohm.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Indlæg: 2537
Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#28 Indlæg af grydesvamp »

Wildert skrev:
K-FINN skrev:Dem turbomotor har, er laserskåret. Har du ikke mulighed for tilpasse dem på dit orginale remhjul ? evt sende remhjul til ham, så tilpasser han den for dig..


Det er stadig ikke 12-1...


send lige en pm til MH herindefra (tidligere tinasmartin) jeg mener han snakkede om noget lazer/ vandskærring engang..
Fri bane fuld hane! :-)
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#29 Indlæg af HenrikGM »

K-FINN skrev:Så hut jeg visker, skal den være på over 1000ohm.


Ja, så snakker du induktive sensorer, og det vil han jo helst ikke ud i... :wink:
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#30 Indlæg af K-FINN »

Hov, det havde jeg ikke lige set.
Nogen særlig grund til det ?
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Besvar