Er det ikke muligt at laserskære det omtalte takthjul?
Laserskæring er ved at være så gængs, at det burde være muligt at få det skåret til en overkomlig pris.
Hvis du laver en håndskitse, kan jeg hurtig lave den i 3D og dermed en DXF-fil som læserskæren elsker
Tanken har strejfet mig, men hvor hitter man nogen der gider lave færre end en håndfuld? Jeg har søgt lidt, men har ikke kunnet finde noget, og jeg har ikke lige kontakter indenfor den slags.
Dem turbomotor har, er laserskåret. Har du ikke mulighed for tilpasse dem på dit orginale remhjul ? evt sende remhjul til ham, så tilpasser han den for dig..
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
K-FINN skrev:Dem turbomotor har, er laserskåret. Har du ikke mulighed for tilpasse dem på dit orginale remhjul ? evt sende remhjul til ham, så tilpasser han den for dig..
K-FINN skrev:9000rpm på den 36-1 er ingen problem..
Med GT1 sensor eller den ABS hjulsensor?
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
K-FINN skrev:Dem turbomotor har, er laserskåret. Har du ikke mulighed for tilpasse dem på dit orginale remhjul ? evt sende remhjul til ham, så tilpasser han den for dig..
Det er stadig ikke 12-1...
send lige en pm til MH herindefra (tidligere tinasmartin) jeg mener han snakkede om noget lazer/ vandskærring engang..
K-FINN skrev:Så hut jeg visker, skal den være på over 1000ohm.
Ja, så snakker du induktive sensorer, og det vil han jo helst ikke ud i...
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!