havde forstået det var gen 3 blokken du arbejde med , gen 3 er den dårligste , gen 1-2 er bedre støbt , finnishen er også betydelig bedre , så der for er den en tand bedre, men 3S er stadig blokke der er skrøbelige når der bliver boret 1 mm ud ... ellers fint projekt du har dig der
3sgte krumtap til 500+ hk
Redaktør: Moderatorer
- beyer
- Senior Medlem
- Geografisk sted: sjælland
- Kontakt:
har den alu / stål bund kar ? , kører den med shims over eller under bucket , sidder olie filteret i bundkar eller på blok ....????
havde forstået det var gen 3 blokken du arbejde med , gen 3 er den dårligste , gen 1-2 er bedre støbt , finnishen er også betydelig bedre , så der for er den en tand bedre, men 3S er stadig blokke der er skrøbelige når der bliver boret 1 mm ud ... ellers fint projekt du har dig der
-
MKuhre
- Medlem
Ja har jeg godt hørt :/ men der er dog mange ude i verden med 600+ hk så jeg tænkte det bliver ikke noget problem
skulle nok havde undersøgt det lidt bedre
Var lige ude og kigge så vidt jeg kan se sidder filteret på blocken, men det er lige på kanten og den er for lav til at jeg kan komme under den sådan som den står :/ det sidder lige ved højre baghjul
ved ikke om det hjælper ? 
Var lige ude og kigge så vidt jeg kan se sidder filteret på blocken, men det er lige på kanten og den er for lav til at jeg kan komme under den sådan som den står :/ det sidder lige ved højre baghjul
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
-
MKuhre
- Medlem
men hvis blocken er så tynd ? vil det så fungere ? har kiggede lidt på det og rev3 blocken skulle kunne klare 500 rwhp med sleves nogen siger enda det er over kill ? og at 5sfe blocken ikke er ombygninger værd ?
læser og læser om det lige nu
det er bare lidt sent når bilen skal fikses om under 1 månede 
læser og læser om det lige nu
-
møffe
- Mester Medlem
MKuhre skrev:men hvis blocken er så tynd ? vil det så fungere ? har kiggede lidt på det og rev3 blocken skulle kunne klare 500 rwhp med sleves nogen siger enda det er over kill ? og at 5sfe blocken ikke er ombygninger værd ?
læser og læser om det lige nudet er bare lidt sent når bilen skal fikses om under 1 månede
har en kammarat der er skal til at have sådannogle i hans duratec
det er godt nok i det vestjyske med der kan jo nok tages endnu en blok med. jeg kender intet til prisen.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
-
MKuhre
- Medlem
-
møffe
- Mester Medlem