Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...
Redaktør: Moderatorer
Captain Slow
Mester Medlem
Indlæg: 1340 Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
Geografisk sted: Horsens
#21
Indlæg
af Captain Slow » 04 jan 2011, 00:33
sådan lavede jeg det også på alle dem jeg har været impliceret i,,
ic over gearkassen, og dermed så korte trykrør som muligt
pumpe lavt på travers, og enten en køler eller et ac element i for (sidsnævnte flower ikke skide godt)
5/8 slange langs tanken
I love everything thats fast enough to do something stupid with
MKuhre
Medlem
Indlæg: 165 Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54
#22
Indlæg
af MKuhre » 04 jan 2011, 10:54
Ja ac køler skal det ikke være
er det også mr2'er du har rodet med ?
Captain Slow
Mester Medlem
Indlæg: 1340 Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
Geografisk sted: Horsens
#23
Indlæg
af Captain Slow » 04 jan 2011, 11:04
ja, dog w1 modellen.
nej ac kølere er ikke rigitg godt, selvom jeg dog alligevel flowede vandet rimelig hurtigt.
grunden var at den jo passede i org. beslag ude foran
I love everything thats fast enough to do something stupid with
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480 Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#24
Indlæg
af K-FINN » 04 jan 2011, 17:14
Du skal jo heller ikke have ladetrykrør frem til front, kun vandrør til din "ic" køler
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
MKuhre
Medlem
Indlæg: 165 Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54
#25
Indlæg
af MKuhre » 04 jan 2011, 19:04
Hehe jeg tror det er det samme vi snakker om
vand ic'en bag ved og køleren til vandet der skal gennem vand ic'en i fronten ?
Captain Slow
Mester Medlem
Indlæg: 1340 Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
Geografisk sted: Horsens
#26
Indlæg
af Captain Slow » 04 jan 2011, 20:47
det tror jeg også
ic = ladekøle element omgivet af vand
køler = ja,, som ordet siger
vi blnader vist bare begreberne og snakker forbi hinnanden
I love everything thats fast enough to do something stupid with