Køling af mr2 2 gen. 3stge 500 ++ hk

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
Captain Slow
Mester Medlem
Indlæg: 1340
Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
Geografisk sted: Horsens

#21 Indlæg af Captain Slow »

sådan lavede jeg det også på alle dem jeg har været impliceret i,,

ic over gearkassen, og dermed så korte trykrør som muligt
pumpe lavt på travers, og enten en køler eller et ac element i for (sidsnævnte flower ikke skide godt)
5/8 slange langs tanken
I love everything thats fast enough to do something stupid with
MKuhre
Medlem
Indlæg: 165
Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54

#22 Indlæg af MKuhre »

Ja ac køler skal det ikke være :D er det også mr2'er du har rodet med ? :)
Brugeravatar
Captain Slow
Mester Medlem
Indlæg: 1340
Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
Geografisk sted: Horsens

#23 Indlæg af Captain Slow »

ja, dog w1 modellen.

nej ac kølere er ikke rigitg godt, selvom jeg dog alligevel flowede vandet rimelig hurtigt.

grunden var at den jo passede i org. beslag ude foran
I love everything thats fast enough to do something stupid with
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#24 Indlæg af K-FINN »

Du skal jo heller ikke have ladetrykrør frem til front, kun vandrør til din "ic" køler
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
MKuhre
Medlem
Indlæg: 165
Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54

#25 Indlæg af MKuhre »

Hehe jeg tror det er det samme vi snakker om :) vand ic'en bag ved og køleren til vandet der skal gennem vand ic'en i fronten ? :)
Brugeravatar
Captain Slow
Mester Medlem
Indlæg: 1340
Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
Geografisk sted: Horsens

#26 Indlæg af Captain Slow »

det tror jeg også :-)

ic = ladekøle element omgivet af vand
køler = ja,, som ordet siger :)

vi blnader vist bare begreberne og snakker forbi hinnanden
I love everything thats fast enough to do something stupid with
Besvar