Twin scroll manifold til mr2 ? hvor ?
Redaktør: Moderatorer
- beyer
- Senior Medlem
- Indlæg: 339
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: sjælland
- Kontakt:
- beyer
- Senior Medlem
- Indlæg: 339
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: sjælland
- Kontakt:
3sgte...
når nu du arbejder med gen 2-3 , så pas på blokken , det er total NO GO at bore den op , og selv med std boring har de problemer når du skal over de 500hk , de har en svaghed i blokken ved vandpumpen og mellem cyl 3-4 , så skal du der over vil jeg råde dig til ikke at bruge de blokke...
-
MKuhre
- Medlem
- Indlæg: 165
- Tilmeldt: 09 okt 2010, 18:54
nu læste jeg lidt om det
og det eneste jeg kan finde frem til på nettet, er at de fleste anbefaler 2 gen blokken fordi den er mere solid end 1 - 3
men får lige set på det når den bliver åbnet
ved ikke om det gør nogen forskel at bilen er en GT-S med fast tag, altså den hurigtste udgave bilen er lavet i så vidt jeg ved
ved ikke om det gør nogen forskel at bilen er en GT-S med fast tag, altså den hurigtste udgave bilen er lavet i så vidt jeg ved
- beyer
- Senior Medlem
- Indlæg: 339
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: sjælland
- Kontakt:
3sgte....
det er rigtig nok , at gen 2 er lavet en smule bedre end gen 3 , men de har begge lidt under samme type problemer , men vil råde dig til at tænke det over en gang til , specielt , når den skal bores...... er det 0,25mm , 0.50mm eller 1,00mm oversize stempler du har ?
- beyer
- Senior Medlem
- Indlæg: 339
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: sjælland
- Kontakt: