skodacombi skrev:nu spørger jeg god nok dumt hvorfor laver du ikke faste lyfter også justerer dem ind.. det har jeg lavet sammen med lars lybker en gang for lang tid siden på en motor der skulle bruges til race.....michael
skodacombi skrev:nu spørger jeg god nok dumt hvorfor laver du ikke faste lyfter også justerer dem ind.. det har jeg lavet sammen med lars lybker en gang for lang tid siden på en motor der skulle bruges til race.....michael
Fordi jeg gerne ville undgå det
jeg synes også først man skal lave det om til fastelyfter sammen med anden knast.
>Goril< en, Gorilla i menneskeskikkelse, som ikke har fornemmelse for finesse.
kolermanden skrev: det er en 330d mølle der sidder på og pumpe også . dyser fra en AMG plus Div.
Hvad yder den så? Og hvem har kørt den ind?
det må vi se får NY dyser i morgen .... så håber da den giver lidt mere end med dysser der er helt færdi ...
men er målt ved rh til 180 med gl dyser og uden intercooler og en møller fra 270 cdi . med er målt med gmåler til 247 nu
ok, 247 yder den helt sikkert ikke
Jeg har mappet en 306'er med std. dysespidser og CDI320 turbo, BMW pumpe og anden tryksensor til 206Hk og 430Nm. Det er hvad man kan trække ud af en sund motor på org. dyser. Min egen med std. spidser, BMW120d turbo yder 180Hk i teoretisk effekt (omregnet fra den mængde diesel den får ind). Men mon ikke din yder omkring de 225-230Hk hvis alt spiller på den? Er det RH der skal køre den ind igen?
Hvordan pokker tør du køre den uden IC - de er ved at smelte sammen selv med std. ladetryk og ingen IC..
kolermanden skrev: det er en 330d mølle der sidder på og pumpe også . dyser fra en AMG plus Div.
Hvad yder den så? Og hvem har kørt den ind?
det må vi se får NY dyser i morgen .... så håber da den giver lidt mere end med dysser der er helt færdi ...
men er målt ved rh til 180 med gl dyser og uden intercooler og en møller fra 270 cdi . med er målt med gmåler til 247 nu
ok, 247 yder den helt sikkert ikke
Jeg har mappet en 306'er med std. dysespidser og CDI320 turbo, BMW pumpe og anden tryksensor til 206Hk og 430Nm. Det er hvad man kan trække ud af en sund motor på org. dyser. Min egen med std. spidser, BMW120d turbo yder 180Hk i teoretisk effekt (omregnet fra den mængde diesel den får ind). Men mon ikke din yder omkring de 225-230Hk hvis alt spiller på den? Er det RH der skal køre den ind igen?
Hvordan pokker tør du køre den uden IC - de er ved at smelte sammen selv med std. ladetryk og ingen IC..
nu var det ikke med std. dyser ved rh den gang
nu køre jeg heller ikke uden ic (90 grad luft) . skuller bare se hvad forskel det gjorde
nej det bliver ikke RH denne gang
>Goril< en, Gorilla i menneskeskikkelse, som ikke har fornemmelse for finesse.