Så må der findes flere typer varmeskjolde. Den jeg sidder og kigger på lige nu kan nemt være der, trods kinamanifold.
Og trods der ikke er monteret powerwrap, smelter fordeler ikke .
Er det den FWD manifold fra Renè du køre med ?
Men det lyder nu også meget spændene med de MSD spoler der
-Pedersen- skrev:Så må der findes flere typer varmeskjolde. Den jeg sidder og kigger på lige nu kan nemt være der, trods kinamanifold. Og trods der ikke er monteret powerwrap, smelter fordeler ikke . Er det den FWD manifold fra Renè du køre med ?
Men det lyder nu også meget spændene med de MSD spoler der
ja det er en manifold fra rené.
det kan jo være at den manifold jeg har er en smutter
så det lyder nu meget rigtigt i mine ører , det er ikke for sjov det hedder "wasted spark" da man spilder en gnist på udstønindgstakten
og jo de 2 miderste stempler følges ad lige som de 2 yderste , men som sagt er der der 2 omgange pr gnist dvs selvom de 2 miderste følges ad så tænder de ikke samtidig
så 1og 4 sammen og 2 og 3 sammen er ikke helt skævt
luske skrev:husk der skal 2 krumtapsomgange pr gnist
så det lyder nu meget rigtigt i mine ører , det er ikke for sjov det hedder "wasted spark" da man spilder en gnist på udstønindgstakten
og jo de 2 miderste stempler følges ad lige som de 2 yderste , men som sagt er der der 2 omgange pr gnist dvs selvom de 2 miderste følges ad så tænder de ikke samtidig
så 1og 4 sammen og 2 og 3 sammen er ikke helt skævt
MVH Luske
altså det er tændingsrækkefølge jeg skal gå efter, for så er det jo ikke 1stk spole til de 2 stempler der følges ad eller