Manifold Rødglødene?
Redaktør: Moderatorer
- Supra_Jorn
- Medlem
- Indlæg: 196
- Tilmeldt: 02 okt 2006, 11:38
- Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
- Kontakt:
Supra MK4 skrev:Har du fået givet den noget mere tænding
Korrekt, her er en lille video af min manifold, bilen er på rullefelt og kører her med 1,3 bars tryk, og 500 hk.
http://www.youtube.com/watch?v=Eu4pfnG-n8s
Med venlig hilsen.
Jørn Petersen
Jørn Petersen
-
MortenSkals
- Nyt Medlem
- Indlæg: 32
- Tilmeldt: 22 dec 2007, 14:29
Supra MK4 skrev:Har du fået givet den noget mere tænding
HP og jeg var ude og kører i går. og så vidt jeg husker ramte vi omkring 26 til 43 graders advancering ved 3000rpm mellem 100 til 30kpa - og ellers fået jævnet hele del-last området mere ud.
vi blev hurtig enige om at kørbarheden blev betydelig bedre, men den er stadig langt fra et "fin" trim. men det går den rigtige vej bestemt
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
MortenSkals skrev:Supra MK4 skrev:Har du fået givet den noget mere tænding
HP og jeg var ude og kører i går. og så vidt jeg husker ramte vi omkring 26 til 43 graders advancering ved 3000rpm mellem 100 til 30kpa - og ellers fået jævnet hele del-last området mere ud.
vi blev hurtig enige om at kørbarheden blev betydelig bedre, men den er stadig langt fra et "fin" trim. men det går den rigtige vej bestemt
Der var også nogle "huller" er jeres map, hvor det trængte til noget mere tænding..
Hjalp det også på manifold farve...
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
-
MortenSkals
- Nyt Medlem
- Indlæg: 32
- Tilmeldt: 22 dec 2007, 14:29
det er vidst hjulpet lidt, men som du selv er inde på, så er der stadig mange huller og vi er langt fra færdige.
Mappet som vi har rbugt som udgangspunkt var fra kompressor motoren. og efterhånden har vi indset at det map var mangelfuld. dog har vi ikke selv lavet det dengang. så vi er sådan set startet fra nul af efter turbo monteringen.
men tror stadig vi uden problemer kan give den omkring 3grader mere.
jeg lage også mærke til at efter tændingen og kørbarheden blev bedre, blev vi nød til at fede blandingen lidt op. så det tyder på mere effektiv forbrænding og dermed bedre tænding
Mappet som vi har rbugt som udgangspunkt var fra kompressor motoren. og efterhånden har vi indset at det map var mangelfuld. dog har vi ikke selv lavet det dengang. så vi er sådan set startet fra nul af efter turbo monteringen.
men tror stadig vi uden problemer kan give den omkring 3grader mere.
jeg lage også mærke til at efter tændingen og kørbarheden blev bedre, blev vi nød til at fede blandingen lidt op. så det tyder på mere effektiv forbrænding og dermed bedre tænding
-
MortenSkals
- Nyt Medlem
- Indlæg: 32
- Tilmeldt: 22 dec 2007, 14:29