Side 3 af 5
: 15 mar 2009, 11:23
af K-FINN
Svært og sige lige præcis hvor det kommer, da det kommer lige på engang, og laver hjulspin.
http://www.youtube.com/watch?v=mcLmviMq ... annel_page
: 15 mar 2009, 11:38
af JPP
Der er ikke langt fra indlæg til handling/video
Det viser det meget tydeligt
: 15 mar 2009, 23:20
af BANDIT
Supra MK4 skrev:Bandit: En 2560 er ret lille til en 2.0 hvis den skal lave 320hk.
Som henrik skriver, tror også du vil få kæmpe modtryk i manifold bare ved 320hk.
Den vil bare lave en masse varmt luft.
Men har du prøvet og se, om ikke du kan få et stører udstødningshus, der stadig passer på din afgang.
Passer en GT2871R ikke på
Synes jeg har søgt vidt og bredt, der er bare ikke voldsomt mange turbo´er med v-band afgang og med t25 flange

..
: 15 mar 2009, 23:25
af BANDIT
Det jeg gik og drømte om er noget i den her dur som
SUPRA MK4 også foreslår, den er da rated til et stykke over de 400 hk
http://webshop.nordicturbo.dk/products/ ... uItemID=47
Men altså bare med en v-clamp afgang i stedet for 5 bolt medmindre det altså blir alt alt for dyrt og besværligt at få fat i
: 16 mar 2009, 08:45
af Martin!
Er der ikke plads til et overgangs stykke, fra den flange med de 5 huller og over til din v-clamp på forrøret..???
Altså et lille stykke mellem turbo og forrør..
: 16 mar 2009, 10:34
af grydesvamp
ellers så drop da den t25 flance og gå efter noget lidt større, fx en lader fra en mindre lastbil. ( hvis der altså er plads..)
: 16 mar 2009, 10:40
af Jesper H
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT
Du kan vælge det udstødningshus helt op til gt35
Men så har du ikke nogen intern wastegate, ved ikke om det dur?
: 16 mar 2009, 10:57
af JPP
GT3X fås også med intern WG fra ATP
: 16 mar 2009, 14:55
af Jesper H
Ja, men så er det ikke med t25 flange eller vband afgang.
Tror det ender med du bare om lave dit forrør om.
: 16 mar 2009, 15:13
af Shelby 500