Hybrid turbo ~ Teori

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#21 Indlæg af K-FINN »

Svært og sige lige præcis hvor det kommer, da det kommer lige på engang, og laver hjulspin.
http://www.youtube.com/watch?v=mcLmviMq ... annel_page
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
JPP
Admin
Admin
Indlæg: 2499
Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54

#22 Indlæg af JPP »

Der er ikke langt fra indlæg til handling/video :tooth:
Det viser det meget tydeligt
Brugeravatar
BANDIT
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 23 jul 2006, 20:24
Geografisk sted: Sønderjylland

#23 Indlæg af BANDIT »

Supra MK4 skrev:Bandit: En 2560 er ret lille til en 2.0 hvis den skal lave 320hk.
Som henrik skriver, tror også du vil få kæmpe modtryk i manifold bare ved 320hk.
Den vil bare lave en masse varmt luft.

Men har du prøvet og se, om ikke du kan få et stører udstødningshus, der stadig passer på din afgang.

Passer en GT2871R ikke på


Synes jeg har søgt vidt og bredt, der er bare ikke voldsomt mange turbo´er med v-band afgang og med t25 flange :coffee:
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret
Brugeravatar
BANDIT
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 23 jul 2006, 20:24
Geografisk sted: Sønderjylland

..

#24 Indlæg af BANDIT »

Det jeg gik og drømte om er noget i den her dur som SUPRA MK4 også foreslår, den er da rated til et stykke over de 400 hk

http://webshop.nordicturbo.dk/products/ ... uItemID=47

Men altså bare med en v-clamp afgang i stedet for 5 bolt medmindre det altså blir alt alt for dyrt og besværligt at få fat i
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret
Martin!
Mester Medlem
Indlæg: 590
Tilmeldt: 17 mar 2005, 20:59
Geografisk sted: Fyn

#25 Indlæg af Martin! »

Er der ikke plads til et overgangs stykke, fra den flange med de 5 huller og over til din v-clamp på forrøret..???

Altså et lille stykke mellem turbo og forrør..
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Indlæg: 2537
Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#26 Indlæg af grydesvamp »

ellers så drop da den t25 flance og gå efter noget lidt større, fx en lader fra en mindre lastbil. ( hvis der altså er plads..)
Fri bane fuld hane! :-)
Jesper H
Senior Medlem
Indlæg: 450
Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
Geografisk sted: Sønderjylland

#27 Indlæg af Jesper H »

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT
Du kan vælge det udstødningshus helt op til gt35

Men så har du ikke nogen intern wastegate, ved ikke om det dur?
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"
JPP
Admin
Admin
Indlæg: 2499
Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54

#28 Indlæg af JPP »

GT3X fås også med intern WG fra ATP
Jesper H
Senior Medlem
Indlæg: 450
Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
Geografisk sted: Sønderjylland

#29 Indlæg af Jesper H »

Ja, men så er det ikke med t25 flange eller vband afgang.
Tror det ender med du bare om lave dit forrør om.
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"
Brugeravatar
Shelby 500
Senior Medlem
Indlæg: 323
Tilmeldt: 18 feb 2004, 09:45
Geografisk sted: kbh

#30 Indlæg af Shelby 500 »

RS-
Besvar