: 19 feb 2009, 16:24
Supra MK4 skrev:Igennem mit firma, kan ikke huske om det er BD eller sanistål.
Okay. tror min mester har konto ved BD... prøver lige at høre ham ad...
Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
http://powerforum.dk/
Supra MK4 skrev:Igennem mit firma, kan ikke huske om det er BD eller sanistål.
Boostjunkie skrev:Supra MK4 skrev:Igennem mit firma, kan ikke huske om det er BD eller sanistål.
Okay. tror min mester har konto ved BD... prøver lige at høre ham ad...
Supra MK4 skrev:Ellers har jeg 15 stk på lager hvis det er
Boostjunkie skrev:Supra MK4 skrev:Ellers har jeg 15 stk på lager hvis det er
Jeg havde faktisk regnet med at jeg ville bruge nogle 40 mm(indvendig mål), men jeg er lidt tvivl om de bliver for store, så det går ud over flowet, hvad er din erfaring? Motoren er en 3,0 V6...
Supra MK4 skrev:Jeg ville bruge nogle der passede med størrelse på udstødningshuller.
Boostjunkie skrev:Supra MK4 skrev:Jeg ville bruge nogle der passede med størrelse på udstødningshuller.
De orginale huller er 37 mm... er dine bøjninger 38mm udv. eller indv. mål?
Ravnen skrev:Jandk skrev:hvor kigger du henne??![]()
Jeg kan godt finde enkelte ekspemplarer, men mange sierraer er der ikke sq ikke mere!
Hvilken Sierra skal du bruge?
Jandk skrev:Ravnen skrev:Jandk skrev:hvor kigger du henne??![]()
Jeg kan godt finde enkelte ekspemplarer, men mange sierraer er der ikke sq ikke mere!
Hvilken Sierra skal du bruge?
Såfremt jeg får taget hul på projektet, så skal maskinen være en 2.9 med efi, fordi jeg har et indtryk af den er nemmest at gå til, men bilen skal bare være en sedan eller måske en 3 dørs. Men jeg vil jo helst ikke have et råden eksemplar.
Jeg har skimmet dba autosscout mobile og blocket.. og ja.. der er sierraer, osse nogle fine nogen imellem.
Bedst vil det osse være hvis bilen var født med den motor i, men om igen tror jeg ikke den ender med at være lovlig, så det kan vel være ligegyldigt om bilen er født 1.6 eller 2.8 hehe
Jandk skrev:"så er der mulighed for at købe et koblingshus ved Burton der forbinder en T5 med motoren"
DET var jeg ikke klar over.. og jeg går ud fra man så kan beholde original starter og svinghjul i det tilfælde. Selv om jeg ikke har planer om at sådan et projekt skal handle om at presse mest ud af motoren. Det er kun for at få prøvet MIG lidt afJeg ville blive glad hvis jeg bare siger 250 heste og motoren virkede