Side 3 af 3
: 21 jan 2009, 19:54
af Alex_Reedtz
Tag evt. et lille stykke rør og svejs den ene ende til, træk derefter en ventil (hjul) i, så er det let at sætte en dæktryksmåler på.
Re: ..
: 21 jan 2009, 21:04
af HenrikGM
ejnarmc skrev:Hele systemet er ikke trykprøvet, men har kun 4 samlinger som er nemme at se. Og er spændt hvad de kan. Kompresionen er standart. Knasterne er stillet med noget speciel værktøj fra volvo og kan kun sidee på en måde.
Indsugningsrøret er 3"
Intercooerrørene er 2" fra turbo til intercooler, og 2,5" fra intercooler til gasspjæld.
Kunne godt vare jeg skulle tage en kort tur uden luftfilter
Bilen er kørt ind ved rh, og kunne ikke lave mere end. De 1.1 bar
Helt back to basic!
Lav imidlertidig rørføring mellem turbo og manifold, bare tværs over motor. (afmonter evt hurtigt hjelm for nem test)
Tjeck slange for tomgangsmotor, evt. pil den af og afprop hullet imidlertidigt(nu skal motoren hjælpes for at ville gå tomgang, men det er ok til en hurtig test)
Kør så igen. Stadigt ingen tryk?
....
: 21 jan 2009, 21:23
af ejnarmc
Nu er fejlen fundet , jeg har et hos ligende luftfilter på, og ved et tilfælde har jeg proppet indsugningsrøret helt frem i filters , der kan den næsten ikke få luft.
Så jeg takker mange gange for jeres hjælp
Tror nu mens jeg er i gang vil jeg trykprøve systemet
: 22 jan 2009, 05:56
af lqs
se det var da en FESTBREMSE der ville noget! i det mindste var filteret vel forkromet? MVH søren