Att: Otto
Ja det er rigtigt, vi fik den aldrig dikuteret færdig
Så ja det lyder som en rigtig god ide at rekalibrere en dag !!! Så må vi se om vi kan få snakket færdig
Mvh Henrik
Redaktør: Moderatorer
Det sidder der også på en daihatsu - midt i plenum 50mm efter gasspjældet..natmekanikeren skrev:Nej ikke mig bekendt
Og så vil jeg spørge alle PP læsere ,har i nogensinde set en bil med en indsugningslufttempføler monteret i manifolden
Otto
Den er hurtig. Helt tosset hurtig. Selve sensorelementet er jo lillebittemicro og lidt sarte. Holder de fint endnu?natmekanikeren skrev:Jeg har lavet lignendene forsøg hvor der ikke har været problemer med at holde indsugningstemp nede på turbobiler ,på et rullefelt
Måleudstyret er ikke et harald nyborg termometer der opdaterer 2 gange i minuttet,men noget der tilhører LQS,og er bygget af Henrik GM,han kan sikkert fortælle hvor hurtigt tempsensor reagerer
Mvh Otto
Ja, masser af gange, og hvis ikke motorstyringen er lavet til at ignorere den de første par minutter, så starter det af H.... til.natmekanikeren skrev:Nej ikke mig bekendt
Og så vil jeg spørge alle PP læsere ,har i nogensinde set en bil med en indsugningslufttempføler monteret i manifolden
Otto
ford sierra 2,0 dohc sidder ca over cyl3 i indsugningen. og ca det samme på en cosworth.Supra MK4 skrev:Ret sikker på den gør det på en RB26, og tror også den gør det på min supra..natmekanikeren skrev:Nej ikke mig bekendt
Otto
Er der ikke manger biler hvor de gør det ?