Side 3 af 3

: 30 jul 2008, 16:34
af klyfax
ae86 skrev:
klyfax skrev:
ae86 skrev:Desuden så var der i forrige post tale om en mindre utæthed i forbindelse med en situation hvor en almindelig topparkning ville give op .. her har du vel aldrig set at flammeringen er skåret over eller at parkningsmaterialet er brændt i stykker.. eller ????


Har faktisk set en flammering været skåret op, dog lavet af motoren selv da den knaldene toppakning... Løb direkte over i en vand kanal, så tror ik det var særligt effektivt :-D


Snakker vi om en flammering i en orginal topparkning eller en flamme/pyramidering der er fræst ned i en blok ?? hvis det var det sidste havde man så undladt kanalerne ud til siden af blokken ??


orig. toppakning...

: 30 jul 2008, 17:05
af ae86
klyfax skrev:
ae86 skrev:
klyfax skrev:
ae86 skrev:Desuden så var der i forrige post tale om en mindre utæthed i forbindelse med en situation hvor en almindelig topparkning ville give op .. her har du vel aldrig set at flammeringen er skåret over eller at parkningsmaterialet er brændt i stykker.. eller ????


Har faktisk set en flammering været skåret op, dog lavet af motoren selv da den knaldene toppakning... Løb direkte over i en vand kanal, så tror ik det var særligt effektivt :-D


Snakker vi om en flammering i en orginal topparkning eller en flamme/pyramidering der er fræst ned i en blok ?? hvis det var det sidste havde man så undladt kanalerne ud til siden af blokken ??


orig. toppakning...


Ok det sker altså ... ´kan godt forstille mig et senario hvor en topparkning går på vej hjem af den tyske autobahn og hvor man forsøger at liste den hjem .. hvis der er nok "blowby" forbi flammeringen så vil den ganske givet blive skåret over .. og det går nok ret hurtigt hvis man forsøger at "liste den hjem" med højre pedal plantet i bund