Hjemmelavede bøsninger - ka man det?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Wildert
Mester Medlem
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#21 Indlæg af Wildert »

Slavteren skrev:kan også garantere at det holder. men en detalje jeg glemte (tror jeg :roll: ) er at man skal søre for at rengøre grundigt. der er jo masser af olie osv i et motorrum..

Jeps - hvis de ikke er nye (og selvom at de er, så er det stadig en god ide) så smid dem i noget sulfo-vand eller noget.
Eller endnu bedre: opvaskemaskinen.
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
Brugeravatar
BMWcab
Nyt Medlem
Geografisk sted: Nordjylland, 9900

#22 Indlæg af BMWcab »

Wildert skrev:
Slavteren skrev:kan også garantere at det holder. men en detalje jeg glemte (tror jeg :roll: ) er at man skal søre for at rengøre grundigt. der er jo masser af olie osv i et motorrum..

Jeps - hvis de ikke er nye (og selvom at de er, så er det stadig en god ide) så smid dem i noget sulfo-vand eller noget.
Eller endnu bedre: opvaskemaskinen.

De nye jeg gjorde det ved, sprittede jeg af før jeg kom sikaflexen på. Og det ser ud til det sidder godt fast nu, efter det der tørret godt igennem.
Billede
| 325i cab | BBS LM 18" | Rotrex C30-94 Kompressor - evt. til salg |
Brugeravatar
Staalanden
Mester Medlem
Geografisk sted: Slagelse

#23 Indlæg af Staalanden »

Ja det er klart, men står alligevel og skal ha helt nye motorophæng i. Så måske man skulle prøve
Nissan Sunny GTI-R

I took an IQ test and the results were negative.
Besvar