Slavteren skrev:kan også garantere at det holder. men en detalje jeg glemte (tror jeg ) er at man skal søre for at rengøre grundigt. der er jo masser af olie osv i et motorrum..
Jeps - hvis de ikke er nye (og selvom at de er, så er det stadig en god ide) så smid dem i noget sulfo-vand eller noget.
Eller endnu bedre: opvaskemaskinen.
Slavteren skrev:kan også garantere at det holder. men en detalje jeg glemte (tror jeg ) er at man skal søre for at rengøre grundigt. der er jo masser af olie osv i et motorrum..
Jeps - hvis de ikke er nye (og selvom at de er, så er det stadig en god ide) så smid dem i noget sulfo-vand eller noget. Eller endnu bedre: opvaskemaskinen.
De nye jeg gjorde det ved, sprittede jeg af før jeg kom sikaflexen på. Og det ser ud til det sidder godt fast nu, efter det der tørret godt igennem.
Ja det er klart, men står alligevel og skal ha helt nye motorophæng i. Så måske man skulle prøve