Side 3 af 3

: 11 apr 2008, 19:14
af Morten VJ
Nu er der lidt forskel på forum og fakta.
Det første du skal tænke over, har de en gammel turbomotor, der bruger benzin så en færge vil være misundelig.
En pumpe til sprøjt suger ikke særligt godt.
Så hvorfor nedgradere det oprindelige system, der er baseret på 150 hk.
Når du nu vil have omkring 285 hk.
Hvis du bruger karb løsningen så få en benzintryksmåler, og brug den når motoren belastes, hver gang du kører.

Surt at stå med en defekt motor bare for de den kørte magert :damn: :damn:

MVH

Morten

: 12 apr 2008, 02:17
af tyson2
Morten VJ skrev:Nu er der lidt forskel på forum og fakta.
Det første du skal tænke over, har de en gammel turbomotor, der bruger benzin så en færge vil være misundelig.
En pumpe til sprøjt suger ikke særligt godt.
Så hvorfor nedgradere det oprindelige system, der er baseret på 150 hk.
Når du nu vil have omkring 285 hk.
Hvis du bruger karb løsningen så få en benzintryksmåler, og brug den når motoren belastes, hver gang du kører.

Surt at stå med en defekt motor bare for de den kørte magert :damn: :damn:

MVH

Morten


Hvem snakker 285 Hk? Jeg spørger bare til konvertering fra karb til indsprøjtning. Med en standard suge indsprøjtningsmotor. m20B25. 171 Hk
men den med benzintryksmåleren er en god ide.

: 12 apr 2008, 17:36
af Morten VJ
En simpel forveksling af 2 projekter E21-E23.

Intet andet

MVH

Morten

: 12 apr 2008, 19:11
af tyson2
Hehe. Nå ok. Ja vi har gang i lidt forskelligt. :D E23eren skulle gerne starte i aften. Så håber vi bare den kan trække den Volvo lastbilsturbo der er kommet på. Har sgu ikke lige andet liggende :D

: 12 apr 2008, 20:46
af Runesm
Er det en du har et billede af? :D

: 13 apr 2008, 00:33
af tyson2
Runesm skrev:Er det en du har et billede af? :D


Hvilken? turboen eller bilen?