Side 3 af 7

: 24 jun 2007, 22:06
af efterz
Havde desværre ikke computeren på da jeg var på rullefeltet. Ej heller ned af banen... Ingen løse dele i bilen hedder paragraffen der forbyder det... Tror nu egentlig også harddisken er glad nok for ikke at blive udsat for det :up:

: 25 jun 2007, 10:47
af Brian-HKD
Det er jo netop derfor at man har Innovate udstyr, så man kan logge uden at slæbe computeren med i bilen :-)

Men tillykke med det. Regner med at min Integra skal justeres ind i næste uge, men den kommer nok kun i klub +400 på de 1,8L med Rotrex kompressoren...

: 25 jun 2007, 13:43
af HenrikGM
efterz skrev:Havde desværre ikke computeren på da jeg var på rullefeltet. Ej heller ned af banen... Ingen løse dele i bilen hedder paragraffen der forbyder det... Tror nu egentlig også harddisken er glad nok for ikke at blive udsat for det :up:


Permanent installeret industriPC....;-)

: 25 jun 2007, 17:56
af Yugo Turbo
FUUUUCK det er sku vildt nok det der jonas...
tillykke med det meget fine resultat.

:mrgreen:

hilsen Lasse

: 25 jun 2007, 18:58
af Jesper H
Tillykke med resultatet, hvad er din compression ratio?

: 25 jun 2007, 19:15
af grydesvamp
der høres rygter om en nordjysk golf 2 1,8 20v med noget der gerne skulle ligne 600 hk på alm benzin! bilen er endnu ikke rullet men giver lyd når dette er sket og resultatet er klart.

: 26 jun 2007, 14:17
af martin306xsi
Tillykke med de 500hk.... Hvad kører du med af styring?

: 26 jun 2007, 14:34
af efterz
Kører med original CR = 9.5 og MegaSquirt Motorstyring

: 26 jun 2007, 14:35
af efterz
grydesvamp skrev:der høres rygter om en nordjysk golf 2 1,8 20v med noget der gerne skulle ligne 600 hk på alm benzin! bilen er endnu ikke rullet men giver lyd når dette er sket og resultatet er klart.


Med oprindelig slag og borring? Det lyder vildt, nærmest usansynligt... :lusket:

: 26 jun 2007, 14:58
af Havneren
Med en vildere knast? Større plenium? Større turbineside?

Det var da ikke helt utænkeligt...?