Men min gamle starlet er og bliver den sjoveste bil jeg nogen siden har haft/får.Intet slår følelsen af når man laver hjulspin forbi en stor BMW, med en bil til 16 kilo, incl tuning
MVh Finn
Redaktør: Moderatorer
Jeg tror måske at problemet er det ret hardcore publikum herinde som nok tilhører de sidste 10% af bilinteresserede som tænker over vægt, etc.klyfax skrev:Den er ikke imponerene den bil, men spørg på gaden hvad der er hurtigst af de 2 bil, og 90% af alle bil intresseret vil sige at det er skylinen, eller en Passat med støøre motor end starletten... Folk tænker nemlig ikke lige på vægt, gearing, effektforløb osv osv...
Man kunne også læse ting og grine lidt af det i stedet for at sidde og tænke fakta og teori hele tiden...Wildert skrev: Eller også har du formuleret den dårligt til det pågældende publikum.
Ikke for at vade i det, pege fingrene af dig eller lignende, men man kan jo gøre noget selv hvis man gider.
Eller man kan forsøge at forbedre sin kommunikation når man bliver henvist til at der er grobund for misforståelser. Alternativt så må man jo nok leve med at man kan blive misforstået.klyfax skrev:Man kunne også læse ting og grine lidt af det i stedet for at sidde og tænke fakta og teori hele tiden...Wildert skrev: Eller også har du formuleret den dårligt til det pågældende publikum.
Ikke for at vade i det, pege fingrene af dig eller lignende, men man kan jo gøre noget selv hvis man gider.