Uden at være helt sikker.
Så kan afbrændingen af LC1 udgangen skyldes at den ikke er stellet samme sted som MS.
Der faktisk en information om ombygningen at MS indgangen netop for at undgå at ødelægge LC1 udgangen.
At du har brændt udgangen af på lc1 kunne tyde på en dårlig stelforbindelse.
Som jeg forstår det har du brugt det originale ledningsnet til MS, for at gøre det nemt tilkoblings mæssigt.
Desværre er franske lednings net ikke det mest pålidelige i denne verden.
Så det er rimeligt sikkert at fejlen ligger her.
Byg dit eget ledningsnet for at være sikker på at det virker 100%
Et gammelt fransk ledningsnet er med 100% sikkerhed fejlbehæftet, specielt deres stelsamlepunkter inde i nettet er meget dårlige.
MVH
Morten
Mystiske problemer med MS...
Redaktør: Moderatorer
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
Vezzel 309 GTI16
- Junior Medlem
- Indlæg: 46
- Tilmeldt: 09 apr 2005, 09:57
- Geografisk sted: Fyn
- Kontakt:
Morten VJ skrev:Uden at være helt sikker.
Så kan afbrændingen af LC1 udgangen skyldes at den ikke er stellet samme sted som MS.
Der faktisk en information om ombygningen at MS indgangen netop for at undgå at ødelægge LC1 udgangen.
At du har brændt udgangen af på lc1 kunne tyde på en dårlig stelforbindelse.
Som jeg forstår det har du brugt det originale ledningsnet til MS, for at gøre det nemt tilkoblings mæssigt.
Desværre er franske lednings net ikke det mest pålidelige i denne verden.
Så det er rimeligt sikkert at fejlen ligger her.
Byg dit eget ledningsnet for at være sikker på at det virker 100%
Et gammelt fransk ledningsnet er med 100% sikkerhed fejlbehæftet, specielt deres stelsamlepunkter inde i nettet er meget dårlige.
MVH
Morten
LC1'eren var stellet samme sted som MS - heater-stel var et andet sted - præcis som beskrevet. Der var desuden monteret den modstand som der har været snakket om på Innovate's forum.
Yeps - original ledningsnet er blevet brugt, men splittet ad i atomer og alt er målt igennem. Overflødige ledninger fjernet. Tilføjet nye ledninger samt monteret sikringer (utroligt at det har de undladt originalt
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Hvis udskiftning af tændkabler + tændrør har fjernet alle de underlige spikes som din log viser på alle ind og udgange.
Så ville jeg flytte tændspolen over imellem bremseforstærker, og batteri.
Jeg ville nok flytte den under alle omstændigheder, for at forminske muligheden for støj.
Angående manglende sikring. Der er faktisk mange biler der kører med usikrede ledninger. Prøv at kigge i lednings diagrammer, og bliv overrasket.
MVH
Morten
Så ville jeg flytte tændspolen over imellem bremseforstærker, og batteri.
Jeg ville nok flytte den under alle omstændigheder, for at forminske muligheden for støj.
Angående manglende sikring. Der er faktisk mange biler der kører med usikrede ledninger. Prøv at kigge i lednings diagrammer, og bliv overrasket.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html