Dyse valg.. (bmw motor)

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
xillur
Senior Medlem
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:

#21 Indlæg af xillur »

Jeg ved ikke hvor meget strøm man kan trække på den originale ledning, men jeg syns ikke den er særlig tyk og da vi forsøgsvis trak begge pumper på den kørte den store langsommere end da vi havde monteret relæet.

Så vi har brugt den org pumpe forsyning til at trække et relæ og har så trukket en seperat ledning ned til den nye pumpe...
E61 525I 2004 Hverdagsbil
E10 2002 1973 Tracktoy
Martin!
Mester Medlem
Geografisk sted: Fyn

#22 Indlæg af Martin! »

xillur skrev:Jeg ved ikke hvor meget strøm man kan trække på den originale ledning, men jeg syns ikke den er særlig tyk og da vi forsøgsvis trak begge pumper på den kørte den store langsommere end da vi havde monteret relæet.

Så vi har brugt den org pumpe forsyning til at trække et relæ og har så trukket en seperat ledning ned til den nye pumpe...

Ook det lyder til af det er til og finde ud af, du kan vel ikke lave en lille tegning så jeg er sikker på jeg er helt med..
Morten VJ
Mester Medlem
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#23 Indlæg af Morten VJ »

Mit forslag vilde være at du lavede et seprat lednings net til den ekstra pumpe, med et relæ der er styret af + til den gamle pumpe.
Sikring min 15 A.
Og min 2,5 kvadrat ledning til pumpen.

MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Martin!
Mester Medlem
Geografisk sted: Fyn

#24 Indlæg af Martin! »

Morten VJ skrev:Mit forslag vilde være at du lavede et seprat lednings net til den ekstra pumpe, med et relæ der er styret af + til den gamle pumpe.
Sikring min 15 A.
Og min 2,5 kvadrat ledning til pumpen.

MVH
Morten

Ok det du skriver der er jeg med på.. Så den kun kører når den org også gør det..
Besvar