Morten Lunde skrev:Ok.
Ja, så er der lidt at forholde sig til.
Motoren skal bruges til hverdags kørsel, og skal benyttes fuldt ud når lysten melder sig ( alt med måde selvfølgelig ).
Hvis jeg tager svinghjulet fra en B230A går jeg selvfølgelig ud fra at koblingen jeg skal investeres i er det større end den som originalt sidder på en B21ET. Men, hvilken kobling ville være et godt valg, hvad kunne du finde på at investere i og hvor henne?
Du ligger vel ikke inde med nogle 340 ccm dyser fra en Saab 9000 turbo?
Mvh Morten
MHT. kobling, så er det mange alternativer til det gamle plane svinghjul.
entrykfod fra en gl saab 9oo turbo, og et sintermetal narv. Er brugt en del i sverige.
Da jeg ikke selv tror på sintermetals løsningen til daglig brug.
Har jeg valgt en større kobling fra KG trimning, Hullerne i svinghjulet skal flyttes, og der skal drejes lidt ned. Men så garentere de også 440 nm med et standart narv fra en 740 turbo.
Desværre har jeg ikke afprøvet den ennu, men det ser ud til at blive klart inden hjul.
MVH
Morten