ulrichf skrev:jeg vil lige benytte lejligheden til at informere om at der findes et færdigt megasquirt´n spark system, og jeg kan love betydeligt bedre leveringstider end Glens garage![]()
samtidig er det elendige Dsub stik udskiftet med et langt bedre (og desværre også lidt dyrere) stik
se http://www.loddekolben.dk
Der er jo lige et par andre leveringsmuligheder end Glens garage. Også med dag til dag levering.
Og så skriver du at du har udskiftet et "elendigt" stik med et bedre stik. Well, iflg din egen hjemmeside, så er der tale om et mate-n-lok stik fra autobranchen, og dette stik er begrænset til 50 koblinger, så jeg ved sguikke om det er så fed en opgradering.
Faktum er at 99% af de Megasquirt anlæg der er monteret kører med stor succes med det originale Dsubstik, uden problemer, så hvorvidt der er basis for en kæmpe ombygning, og et helt nyt layout af ledningsnet vil jeg godt stille et ret stort spørgsmål ved.
Faktisk kender jeg kun til MortenVJ der har rodet med hans stik, og jeg tænker hans stik har været koblet et voldsomt antal gange nu pga utallige ændringer,opgraderinger, og hvad han ellers finder på af nye sjove ting der skal med.
mate-n-lok er iøvrigt billigere end et kvalitets subd stik........