hmm diesel og m/s

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
C.Sørensen
Senior Medlem
Indlæg: 379
Tilmeldt: 21 okt 2003, 19:15
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

#21 Indlæg af C.Sørensen »

sorry jeg har ikke noget digi cam men det er jo snart den 24ene så....
de er paralet forbundet og husk nu lige at min kompressor har magnet kobling så den slår fra ved 2500rpm ca. der fra kun turbo der fra på nær hvis jeg træder gas pedalen i bund så kommer kompressoren men jeg ved ikke 100% hvor dan den virker har kun prøvet engang med både turbo & kompressor den skal lige køres til først plus jeg skal bruge en stærker toppakning for at det kommer til at holde
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
Kristian T
Senior Medlem
Indlæg: 259
Tilmeldt: 01 okt 2003, 22:32
Geografisk sted: Vejle

#22 Indlæg af Kristian T »

Hmm havde vist lovet mere en jeg kunne, her er linket men der er jo ikke meget...
http://home.earthlink.net/~jcgebhart/megapetrol.html

/Kristian T
Brugeravatar
C.Sørensen
Senior Medlem
Indlæg: 379
Tilmeldt: 21 okt 2003, 19:15
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

#23 Indlæg af C.Sørensen »

well lidt er bedre end ingen ting :wink: ikke plus jeg lader ms gå i glemme bogen pt jeg har stor problemer med at min diesel pumpe ikke kan give nok diesel "får jeg at vide hmm hvem ved præsist hvad nok diesel er jeg har lidt svært ved forholde min til det den kan fanden me ryge alt det det skal være
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
Brugeravatar
xxblade
Mester Medlem
Indlæg: 747
Tilmeldt: 09 nov 2003, 13:00
Geografisk sted: Jylland

#24 Indlæg af xxblade »

ang. brændstof nok så er det måske værd at kigge forbi www.gardenpulling.dk og tage et kig på FIRST SMOKE, de bruger lastbildysser(MAN så vidt jeg husker) på deres 1.9TDI motor.

Ved at westspeed har været lidt involveret i det.

xxblade
PT: Bil-løs...........har dog en gammel VW Golf GTI16V til rådighed

SLOW EYES WILL KILL YOU
Besvar