Monopoint Med Turbo! nogen forslag?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
david
Mester Medlem
Geografisk sted: 9000

#21 Indlæg af david »

Læben eller tungen.. er lavet sådan at den deler det sidste stykke af bøjningen i 2 dele. top og bund. Den er så heftet inde ved svinget i bøjningen, sådan at den kan bukkes og formes. Derefter svejses ordentligt. Det er lidt svært at forklare....
Men mit digicam skulle gerne være i danmark igen her i nat. min bror har haft det med på ferie i kina de sidste 14 dage. så det vare ikke længe før jeg kan tage lidt billeder.
Brugeravatar
Schmedegaard
Junior Medlem
Geografisk sted: Vallensbæk strand

NU Virker det!!!!!!

#22 Indlæg af Schmedegaard »

Jeg har vendt "centerrøret" omvendt så udfræsningen vender ned af, og nu virker det.....

Den "hugger" stadig lidt mellem tomgang/dellast/fuldlast, emn det gør de single/mono point anlæg jo.... er nok blevet lidt for kritisk, for det gjorde den også før tryk/kasse.....

Så nu skal jeg bare have noget tilskud.... Så hvis der er nogen der ligger inde med en MF2´er (aquamist) så er jeg da intresseret!!!!!

Har dyse orange 520ml

Skal nok smide nogle billeder af det færdige motorrum på senere.

Men David.... Jeg vil da gerne stadig se din konstruktion!!!
Seat Altea XL 1.8 TFSI, hvid, org xenon, sænket 50mm (h&r)

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=319557
Dagooz
Senior Medlem
Geografisk sted: Vejle

Re: NU Virker det!!!!!!

#23 Indlæg af Dagooz »

Schmedegaard skrev:Den "hugger" stadig lidt mellem tomgang/dellast/fuldlast, emn det gør de single/mono point anlæg jo.... er nok blevet lidt for kritisk, for det gjorde den også før tryk/kasse.....

Tænker du på det huggen der nærmest kun kan undgåes ved forsigtig betjening af speederen i lav gear og lave omdrejninger? Det er derfor jeg hader køkørsel med min uno.
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
Brugeravatar
david
Mester Medlem
Geografisk sted: 9000

#24 Indlæg af david »

Det var da godt at du fik det til at køre :D
Men skal da nok lige smide et billede til dig.. Nu er kameraet i Århus... så akal det bare lidt længere nord på..
Besvar