Hvilken biltype er bedst egnet til tuning???
Redaktør: Moderatorer
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
den skyline der er på mobile.de har ikke "kun" 1358 hk, så vidt jeg ved er ps og hk ikke det samme... der står 1358 ps i anoncen... men mon ikke der er en skole unge der synes det er sjovt at gøre grin med omverdenen i den annonce? den er opgivet til 1,7 sek til 100
den vildeste der er beskrevet båbe på www.exvitermini.com og andre steder jeg har fundet er ikke SÅ hurtige... men "kun" omkring 2,4 til 2,7 til 100 selv med samme ca effekt efter hvad de siger altså... ville gerne se et rullefelt der kan måle de effekter
ham exvitermini fyren sku være go nok i det han skriver om sin vogn, men den i tyskland tror jeg sku ikke på! der er Faktisk også på www.mobile.de en der har en skyline og den er venstrestyret på billederne! bare et tillæg til den diskution der var her lidt tidligere... hvem der bare havde røven og huset fyldt med penge 
Brap brap brap...


-
møffe
-
Triton
Old Fords Never Die, They Just Go Faster!
Køb en Ford Escort Cosworth. Det siger jo sig selv. DHB op til flere gange. Se på www.cosworth.dk
-
møffe
-
Lancerlot
Glemmer vi ikke Mitsubishi Lancer Evolution bilerne.
eks. Evo VI Tommi Makkinen edition 300hk og kæmpe moment standard og det mest avancerede 4WD nogensinde
Motorstyring og Ralliart trim så ligger du på 400-430hk for 50.000kr.
og 0-100 på under 4sek.
Og Så har du stadig 150.000kr. at tune for. Så vil jeg gerne se den bil der kan følge med. I samme prisklasse
eks. Evo VI Tommi Makkinen edition 300hk og kæmpe moment standard og det mest avancerede 4WD nogensinde
Motorstyring og Ralliart trim så ligger du på 400-430hk for 50.000kr.
og 0-100 på under 4sek.
Og Så har du stadig 150.000kr. at tune for. Så vil jeg gerne se den bil der kan følge med. I samme prisklasse
-
lqs
hvad bil er bedst til tuning
læser du aldrig bilsport? det med mitsuen er prøvet . med rigtig mange rigtigdyre stumper. rigtig hurtigst blev han nu aldrig!
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
møffe
-
møffe
kan ikke huske de nøjaktige tal men den blev målt en gang hvor den kørte med 1,9barder havde han lidt over 700hk og nu kørte han med 2.2bar.jeg vil ikke sige hvad der er sandt/falsk da det er noget jeg har læst i bilsport.men jeg vil ikke grine af de gamle GR.B biler da de blev forbudt pga de mange hk+sindsyge acclerationer.og en 2,1evo er ikke sløv standart med ca550hk