Ja efter min mening er brian også den rigtige vindere, og det du har oplevet bestyrker bare min mistanke om at v-max bare vil gøre alt for at den ford skal vinde..
10sekunders biler i DK, må de køre og hvor?
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:[
Er DASU regler om bur ikke det samme som inden for rally, hvis ja, så er det ikke bare finde noget tilfældig rør og mure det sammen..
Det kommer helt an på hvilket reglement buret skal godkendes til. Det vi har set i denne weekend har for de flestes vedkommende intet med et rallybur at gøre, se nærmere under staldinventar og tilbehør til malkemaskiner.
Svært at gennemskue denne lille verden, men det ligner en total kursændring hvad angår bla regler om bur. Det viser sig at være nemmere at godkende en bil til 9,7 til DHB end det er at godkende en bil til folkerace, trods en faktor3 forskel i farten. MortenVJ kan have ret i sin økonomiske betragtning.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
HenrikGM skrev:Finn Tolstrup Pedersen skrev:[
Er DASU regler om bur ikke det samme som inden for rally, hvis ja, så er det ikke bare finde noget tilfældig rør og mure det sammen..
Det kommer helt an på hvilket reglement buret skal godkendes til. Det vi har set i denne weekend har for de flestes vedkommende intet med et rallybur at gøre, se nærmere under staldinventar og tilbehør til malkemaskiner.
Svært at gennemskue denne lille verden, men det ligner en total kursændring hvad angår bla regler om bur. Det viser sig at være nemmere at godkende en bil til 9,7 til DHB end det er at godkende en bil til folkerace, trods en faktor3 forskel i farten. MortenVJ kan have ret i sin økonomiske betragtning.
Lige netop derfor tror jeg ikke de har købt noget som helst ved DASU vedrørende bur, faktisk slet ikke en skid..
Tror ikke DASU vil ligge navn til disse sikkerheds regler...
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
-
Martin!
- Mester Medlem
- Indlæg: 590
- Tilmeldt: 17 mar 2005, 20:59
- Geografisk sted: Fyn
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:[Lige netop derfor tror jeg ikke de har købt noget som helst ved DASU vedrørende bur, faktisk slet ikke en skid..
Tror ikke DASU vil ligge navn til disse sikkerheds regler...
Hej Finn.
DASU har godkendt reglementet i sin fulde ordlyd.
Se: http://www.movingmedia.dk/vmax/regler.pdf
Bemærk DASU stemplet, og datoen.
Bemærk også at det er en DASU klub, med DASU officials, og DASU godkendte officials der har stået for teknisk kontrol. DASU lægger ikke bare navn til, de står såmen officielt inde for det.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
efterz
- Mester Medlem
- Indlæg: 601
- Tilmeldt: 11 apr 2006, 11:15
- Geografisk sted: Herning, Midtjylland
- Kontakt:
HenrikGM skrev:Bemærk DASU stemplet, og datoen.
Bemærk også at det er en DASU klub, med DASU officials, og DASU godkendte officials der har stået for teknisk kontrol. DASU lægger ikke bare navn til, de står såmen officielt inde for det.
Hmm... Ja det er faktisk RET interessant....
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
efterz skrev:HenrikGM skrev:Bemærk DASU stemplet, og datoen.
Bemærk også at det er en DASU klub, med DASU officials, og DASU godkendte officials der har stået for teknisk kontrol. DASU lægger ikke bare navn til, de står såmen officielt inde for det.
Hmm... Ja det er faktisk RET interessant....
Ja, det vil jeg endda kalde en underdrivelse.
Jeg tror vi var nogle stykker der så dette komme, men jeg forstår ikke helt hverken konsekvensen, eller mulighederne dette har lukket op for, endnu. Ikke andet end der ihvertfald er lukket flere døre op, end der nogensinde har været.
Det gør så denne diskussion omkring BreakOut og sikkerhed i 402m løb endnu vigtigere.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Wildert
- Mester Medlem
- Indlæg: 1673
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
