kan den bruges?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
skou

#11 Indlæg af skou »

var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....


så den turbo du har passer på en 1.45 L benzin motor....


hvis jeg har læst rigtig på powerpage under "turbo"
Gæst

#12 Indlæg af Gæst »

skou skrev:var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....


så den turbo du har passer på en 1.45 L benzin motor....


hvis jeg har læst rigtig på powerpage under "turbo"
er det på tryksiden eller udstødningssiden den er for "lille"
Gæst

#13 Indlæg af Gæst »

Anonymous skrev:
skou skrev:var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....


så den turbo du har passer på en 1.45 L benzin motor....


hvis jeg har læst rigtig på powerpage under "turbo"
er det på tryksiden eller udstødningssiden den er for "lille"


har en 2,0 l med gt 22 på yder 244 hh ver 5700 med 0,85 bar
så jeg vil tro med 0,4-0,5 er den iorden
Gæst

#14 Indlæg af Gæst »

Anonymous skrev:
Anonymous skrev:
skou skrev:var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....


så den turbo du har passer på en 1.45 L benzin motor....


hvis jeg har læst rigtig på powerpage under "turbo"
er det på tryksiden eller udstødningssiden den er for "lille"


har en 2,0 l med gt 22 på yder 244 hh ver 5700 med 0,85 bar
så jeg vil tro med 0,4-0,5 er den iorden
hvad bruger du som tilskudsustem?
Gæst

#15 Indlæg af Gæst »

Anonymous skrev:
Anonymous skrev:
Anonymous skrev:
skou skrev:var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....


så den turbo du har passer på en 1.45 L benzin motor....


hvis jeg har læst rigtig på powerpage under "turbo"
er det på tryksiden eller udstødningssiden den er for "lille"


har en 2,0 l med gt 22 på yder 244 hh ver 5700 med 0,85 bar
så jeg vil tro med 0,4-0,5 er den iorden
hvad bruger du som tilskudsustem?


prs motorstyring = med benzin +tænding
mazda

#16 Indlæg af mazda »

nu er møllen på men ikke forbundet til indsuningen.
hvordan finder jeg ud af om modtrykket er for højt.
Gæst

#17 Indlæg af Gæst »

mazda skrev:nu er møllen på men ikke forbundet til indsuningen.
hvordan finder jeg ud af om modtrykket er for højt.
hvor højt må modtrykket blive i bar??
Besvar