var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....
så den turbo du har passer på en 1.45 L benzin motor....
hvis jeg har læst rigtig på powerpage under "turbo"
kan den bruges?
Redaktør: Moderatorer
-
Gæst
er det på tryksiden eller udstødningssiden den er for "lille"skou skrev:var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....
-
Gæst
Anonymous skrev:er det på tryksiden eller udstødningssiden den er for "lille"skou skrev:var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....
har en 2,0 l med gt 22 på yder 244 hh ver 5700 med 0,85 bar
så jeg vil tro med 0,4-0,5 er den iorden
-
Gæst
hvad bruger du som tilskudsustem?Anonymous skrev:Anonymous skrev:er det på tryksiden eller udstødningssiden den er for "lille"skou skrev:var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....
-
Gæst
Anonymous skrev:hvad bruger du som tilskudsustem?Anonymous skrev:Anonymous skrev:er det på tryksiden eller udstødningssiden den er for "lille"skou skrev:var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....
prs motorstyring = med benzin +tænding
-
mazda
-
Gæst