Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 00:15

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 23 jul 2004, 11:44 
var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....


så den turbo du har passer på en 1.45 L benzin motor....


hvis jeg har læst rigtig på powerpage under "turbo"


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jul 2004, 09:21 
skou skrev:
var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....


så den turbo du har passer på en 1.45 L benzin motor....


hvis jeg har læst rigtig på powerpage under "turbo"
er det på tryksiden eller udstødningssiden den er for "lille"


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jul 2004, 10:15 
Anonymous skrev:
skou skrev:
var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....


så den turbo du har passer på en 1.45 L benzin motor....


hvis jeg har læst rigtig på powerpage under "turbo"
er det på tryksiden eller udstødningssiden den er for "lille"


har en 2,0 l med gt 22 på yder 244 hh ver 5700 med 0,85 bar
så jeg vil tro med 0,4-0,5 er den iorden


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jul 2004, 10:26 
Anonymous skrev:
Anonymous skrev:
skou skrev:
var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....


så den turbo du har passer på en 1.45 L benzin motor....


hvis jeg har læst rigtig på powerpage under "turbo"
er det på tryksiden eller udstødningssiden den er for "lille"


har en 2,0 l med gt 22 på yder 244 hh ver 5700 med 0,85 bar
så jeg vil tro med 0,4-0,5 er den iorden
hvad bruger du som tilskudsustem?


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jul 2004, 10:57 
Anonymous skrev:
Anonymous skrev:
Anonymous skrev:
skou skrev:
var der ikke noget med at størrelses mæssigt så skulle en diesel motor være DOBBLET så stor i L for at turboen derfra ville passe på en benzin....


så den turbo du har passer på en 1.45 L benzin motor....


hvis jeg har læst rigtig på powerpage under "turbo"
er det på tryksiden eller udstødningssiden den er for "lille"


har en 2,0 l med gt 22 på yder 244 hh ver 5700 med 0,85 bar
så jeg vil tro med 0,4-0,5 er den iorden
hvad bruger du som tilskudsustem?


prs motorstyring = med benzin +tænding


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jul 2004, 12:48 
nu er møllen på men ikke forbundet til indsuningen.
hvordan finder jeg ud af om modtrykket er for højt.


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 26 jul 2004, 07:09 
mazda skrev:
nu er møllen på men ikke forbundet til indsuningen.
hvordan finder jeg ud af om modtrykket er for højt.
hvor højt må modtrykket blive i bar??


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 70 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team