rst
Redaktør: Moderatorer
-
Minilars
- Mester Medlem
- Indlæg: 837
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
er ikke helt enig med at lattergas ikke er hårdere ved motoren.. og ikke helt enig i at det er en god idee at hæve komp. det er jo tryk ladning her. og ikke en puch maxi der skal have planet toppen.
med højere comp vil levetiden blive mindre og varmen blive højere.
flere cubik er efter min mening den bedste måde at tune på..
uheldigvis også den dyreste..
med højere comp vil levetiden blive mindre og varmen blive højere.
flere cubik er efter min mening den bedste måde at tune på..
uheldigvis også den dyreste..
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
-
Mark
- Senior Medlem
- Indlæg: 380
- Tilmeldt: 17 sep 2003, 19:05
- Geografisk sted: Danmark
-
skou
den med RST twin turbo har faktisk strejfet mig i drømmeland
ideen er rigtig god... men jeg tvivler måske lidt på mine egne evner til at få det til at spille...
ang kompresionen så var det jo netop en LAVERE kompresion man skulle have for at køre med højere ladetryk.... så den dur vist ike helt... men ja var en mulighed.... for den gamle alm 1.6 var kvikkere helt i bunden end min rst er.....
nos er ikke en mulighed for mig...
og en mindre turbo tager jo noget af toppen... .
hvem var det der sagde noget med en anden turbo med kuglelejer ??
hvad er det lige den jeg har kører med/i ?
skou
ang kompresionen så var det jo netop en LAVERE kompresion man skulle have for at køre med højere ladetryk.... så den dur vist ike helt... men ja var en mulighed.... for den gamle alm 1.6 var kvikkere helt i bunden end min rst er.....
nos er ikke en mulighed for mig...
og en mindre turbo tager jo noget af toppen... .
hvem var det der sagde noget med en anden turbo med kuglelejer ??
hvad er det lige den jeg har kører med/i ?
skou
-
skou
ja en 1,9 blok var osse en ide..... men jeg har dog hørt om nogle der ikke fik noget ud af det.... .
hvordan er det man få den op på 1,9 ???
kortere stempel eller hvad er det... eller SKAL den bores op....
jeg har tænkt på om ikke man kunne skifte stempel ringe i en bil ? det kunne man dengang man kørte på knallert med et godt resultat....
lad os sige at motoren har kørt 200000 så må de vel være slidt noget kun.....
hvordan er det man få den op på 1,9 ???
kortere stempel eller hvad er det... eller SKAL den bores op....
jeg har tænkt på om ikke man kunne skifte stempel ringe i en bil ? det kunne man dengang man kørte på knallert med et godt resultat....
lad os sige at motoren har kørt 200000 så må de vel være slidt noget kun.....
-
Henrik Dirksen
Blokken skal bores op og en anden krumtap. Ring til bruno hansen motor sport. www.brunohansenm-sport.dk mener jeg hans hjemeside hedder. mvh Henrik Dirksen
-
mh
- Mester Medlem
- Indlæg: 2597
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
ring til freddy's garage istedet bruno hansen laver ikke disse ombygninger selv han sender dem bare op til freddy så hvis du vil spare 2000kr så ville det være lidt klogere...
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk