tuning af fiat stilo?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Indlæg: 2105
Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#11 Indlæg af John Sahl »

hYe skrev:
Det lyder jo trist, men hvorfor ikke selv sammensætte et "kit" og gå i gang, det er trods alt sjovere på den måde, ikk?

Men fordelen ved Novitec er at deres kit er tüv godkendt...
Så slipper man for en del ballade i synshallen...


Nixen bixen, hjælper dig ikke en skid med trykladede kits..
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
ÆselDyret
Nyt Medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 10 jul 2004, 20:11

#12 Indlæg af ÆselDyret »

Fandme jo... en TÜV godkendelse er en god ting... Tyskerne er jo ikk lige så skrappe... Hehe...

Men når det først er tüv godkendt, SKAL danskerne også godkende det... EU-regler...

(KAN det være rigtigt at der er EU-regler der kommer til vores fordel??? wuhuuuuu) :lol:
ÆselDyret
Nyt Medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 10 jul 2004, 20:11

#13 Indlæg af ÆselDyret »

Fandme jo... en TÜV godkendelse er en god ting... Tyskerne er jo ikk lige så skrappe... Hehe...

Men når det først er tüv godkendt, SKAL danskerne også godkende det... EU-regler...

(KAN det være rigtigt at der er EU-regler der kommer til vores fordel??? wuhuuuuu) :lol:
ÆselDyret
Nyt Medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 10 jul 2004, 20:11

#14 Indlæg af ÆselDyret »

Dobbeltpooooost.... :oops:
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Indlæg: 2105
Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#15 Indlæg af John Sahl »

Jeg er ked af at sige det, men du får det ikke synet bare fordi du har en TÜV godkendelse. EU regler eller ej....
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Henrik Dirksen

#16 Indlæg af Henrik Dirksen »

Jo selvfølgelig er det sjovere at byge selv, men der er overhoved ikke plads på sådan en vogn så det ville jo være nemmere hvis man havde en kompresser man vidste passede på motoren? selvfølgelig kan man selv lave rør osv, men den skal efter sigende også have tilskudsdyser osv. Nogen der ved lidt om det? mvh Henrik Dirksen
ÆselDyret
Nyt Medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 10 jul 2004, 20:11

#17 Indlæg af ÆselDyret »

Det var da nederen... Må de godt se bort fra EU-reglerne????

Jeg ved det står der, men troede da bare at det automatisk blev overholdt... :shock:

- Æslet - Der sys at synsmændene blander sig for meget.. 8)
Henrik Dirksen

#18 Indlæg af Henrik Dirksen »

hej min værkfører har tidligere haft en fiat bravo hgt med efter mont. mølle, lavet lige efter bogen og det eneste der blev sagt af synsmanden var at den var da godt nok hurtig. Så min konklosion er at hvis det er lavet fornuftigt og man kan opføre sig ordenligt de 20 min. det tager er der ingen problemer? mvh Henrik Dirksen
Brugeravatar
hYe
Mester Medlem
Indlæg: 732
Tilmeldt: 19 dec 2003, 13:34
Geografisk sted: Malmö

#19 Indlæg af hYe »

tidligere haft en fiat bravo hgt med efter mont. mølle, lavet lige efter bogen

Hgt motoren er den samme blok som coupe 2,0 20v Turbo...
Så der kan han "bare" få lidt originale stumper, så har han "bare" smidt en kraftigerer motor i topmodellen af serien = knap så mange problemer.
Smøring er ALT!

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
Henrik Dirksen

#20 Indlæg af Henrik Dirksen »

Ja det er jo det. Mvh Henrik Dirksen
Besvar