Den ser heller ikke "blå" ud, men er du sikker???
Men hvis det ikke er olie, bør du nok kontrolere din blanding!!!!
Puuuuha..... det er jo lige før det løber ud af aufspuffen....
oliekøler
Redaktør: Moderatorer
- Schmedegaard
- Junior Medlem
- Indlæg: 53
- Tilmeldt: 01 jul 2004, 13:16
- Geografisk sted: Vallensbæk strand
RØG!!!
Seat Altea XL 1.8 TFSI, hvid, org xenon, sænket 50mm (h&r)
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=319557
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=319557
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Bror Fusk
- Medlem
- Indlæg: 211
- Tilmeldt: 11 jan 2004, 18:21
- Geografisk sted: Nordjylland
hehe... den kan da godt være "skruen" lige skulle have en lille kvart omgang den anden vej hehe
ej det er fordi røgbegrænseren var HELT i bund på det tidspunkt... så får den altså bare ALT olien selvom turboen endnu ikke er begyndt at lade...
ej det er fordi røgbegrænseren var HELT i bund på det tidspunkt... så får den altså bare ALT olien selvom turboen endnu ikke er begyndt at lade...
Der er intet der ikke kan klares med et stykke ståltråd!!!
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9850
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9850
- C.Sørensen
- Senior Medlem
- Indlæg: 379
- Tilmeldt: 21 okt 2003, 19:15
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
HA kalder i det Sort Røg så skulle i have set min golf 1er gtd lægge fra land i lydskryds race og så med udstødning ved vb i skulle se dem i hovdet på bane 2
og ja jeg ved godt det er noget svineri
men vi har kun det skæg vi selv sidder på
og ang dit råd bror fusk hvor langt har du kørt
med dette
fantastisk at den kan holde din mølle han meget fald på din olie retur eller hvad og hvad siger din olie temperatur jeg vil mene at en olie køler uden termostat ikke dur men til gengæld vil jeg mene at en varme vekseler er det bedste da den lyn hurtig varmer din olie op og holder en god temperatur på olien well nok bla bla bla fra min side ---
MVH C.Sørensen
men vi har kun det skæg vi selv sidder på
og ang dit råd bror fusk hvor langt har du kørt
fantastisk at den kan holde din mølle han meget fald på din olie retur eller hvad og hvad siger din olie temperatur jeg vil mene at en olie køler uden termostat ikke dur men til gengæld vil jeg mene at en varme vekseler er det bedste da den lyn hurtig varmer din olie op og holder en god temperatur på olien well nok bla bla bla fra min side ---
MVH C.Sørensen
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
- C.Sørensen
- Senior Medlem
- Indlæg: 379
- Tilmeldt: 21 okt 2003, 19:15
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
HA kalder i det Sort Røg så skulle i have set min golf 1er gtd lægge fra land i lydskryds race og så med udstødning ved vb i skulle se dem i hovdet på bane 2
og ja jeg ved godt det er noget svineri
men vi har kun det skæg vi selv sidder på
og ang dit råd bror fusk hvor langt har du kørt
med dette
fantastisk at den kan holde din mølle har du meget fald på din olie retur eller hvad og hvad siger din olie temperatur jeg vil mene at en olie køler uden termostat ikke dur men til gengæld vil jeg mene at en varme vekseler er det bedste da den lyn hurtig varmer din olie op og holder en god temperatur på olien well nok bla bla bla fra min side ---
MVH C.Sørensen
men vi har kun det skæg vi selv sidder på
og ang dit råd bror fusk hvor langt har du kørt
fantastisk at den kan holde din mølle har du meget fald på din olie retur eller hvad og hvad siger din olie temperatur jeg vil mene at en olie køler uden termostat ikke dur men til gengæld vil jeg mene at en varme vekseler er det bedste da den lyn hurtig varmer din olie op og holder en god temperatur på olien well nok bla bla bla fra min side ---
MVH C.Sørensen
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
-
Gæst
-
Clisse
- Medlem
- Indlæg: 142
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Kbh
Der er faktisk åbent ud til køleren hele tiden, men når olien når 75-80 grader glider der et stempel frem og blokere den interne bypass.. Det vil sige, at når olien er under 75 grader, kan olien både løbe igennem køleren og direkte igennem termostaten. Men hovedparten løber jo den nemmeste vej, og det er ikke igennem køleren.
Mvh
Claus
Claus
-
Gæst
Re: oliekøler
hej på http://summitracing.com kan du købe en adapter til dit oliefilter så du får udtag til oliekøler pris 30$
Mvh Ford P7 Biturbo
Mvh Ford P7 Biturbo
