Det er 100% sikkert at det er fordi olien skal løbe op. Din turbo kan godt have taget skade af det. så det er ikke sikkert at det hjælper at flytte den op. Olien skal have frit løb ned i bundkaret.
da jeg mont. turbo på min havde jeg lavet et for lille hul i den studs i blokken til retur. det stod turboen af ved og skulle til rev.
turbo´en smider olie ud i udstødningen???
Redaktør: Moderatorer
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
hvis ikke den har kunne komme uhindret af med olien så kan den også have smidt olie i indsugningen (tryksiden) ud over alt det andet som er skrevet
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Dennis
tinasmartin skrev:hvis ikke den har kunne komme uhindret af med olien så kan den også have smidt olie i indsugningen (tryksiden) ud over alt det andet som er skrevet
okay...
jeg har ikke lige tjekket om der er kommet olie ud andre steder endnu...
den har kun været startet så den har stået i tomgamg 2x2-3min max
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
så lav det om inden du starter den igen
..................
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk