Side 2 af 3

: 28 apr 2004, 17:07
af Havneren
lqs skrev:nu tager det jo ikke 3 år at køre 402 meter. det gør det måske i GOLFEN? når man rigtig sparer på benzinen! MVH. søren ejer af div biler med spær også svejst!


3 år... Neeejjjoo det ved jeg nu ikke. NOGLE (LQS) løber jo tør for benzin inden de når halvt op af banen!

v/h christian

: 28 apr 2004, 17:36
af lqs
omkring 400 heste på det tidspunkt hvor den kørte uden spær! MVH. søren PS. HAVNEREN er et fjols skulle hellere passer sin uddannelse end drille pæne folk her!

: 28 apr 2004, 19:03
af dalle
find et bagtøj fra en 4wd sierra cos så får du både spær+skiver bag

du skal regne med en pris på mellem 3-4k

endnu bedre vil være fra en 2wd det er stærkere.. men også umuligt at finde nogen steder.. og hvis så koster det dobbelt op

ved ikk om der er nogle af de andre modeller der kører med spær så som xr4i / xr4*4i ...


Dalle - som selv har komplet nyrenoveret 4*4 undervogn liggende med nye bilstein dæmpere+fjedre .. har bare ikk fundet hestene til at trække det endnu :cry:

: 28 apr 2004, 19:57
af Transitfar
Hvilken motor er den undervogn til???
Jeg tænker her på bundkarret... :?:

: 28 apr 2004, 23:44
af s@g
Havneren skrev:Man kan jo også bare svejse det sammen...


Hvordan??? Kan man det? Er der så spær på hele tiden? :shock:

: 29 apr 2004, 01:41
af JensGT500
s@g skrev:
Havneren skrev:Man kan jo også bare svejse det sammen...


Hvordan??? Kan man det? Er der så spær på hele tiden? :shock:


JA! Det er meget simpelt...men giver nogle sjove svingegenskaber :lol:

: 29 apr 2004, 13:14
af s@g
Hvordan sjove svingegenskaber? Blir den under-/overstyret? Hvor er det man svejser det henne? Har nemlig en reserdelsbil til at stå, så det ku være man sku modificere bagtøjet fra den og sætte på den jeg kører i! 8)

: 29 apr 2004, 16:31
af JensGT500
s@g skrev:Hvordan sjove svingegenskaber? Blir den under-/overstyret? Hvor er det man svejser det henne? Har nemlig en reserdelsbil til at stå, så det ku være man sku modificere bagtøjet fra den og sætte på den jeg kører i! 8)


Prøv at forestille dig dine hjul i et sving...
Det YDRE hjul kører med flere omdr. end det inderste, men når der bare er svejst sammen, ja så har du jo 100 % spær= baghjulene kan ikke køre
med "udveksling"! Get it? :wink:
Så vil du nærmest opleve at få et hjul som slæber efter det andet :?

: 29 apr 2004, 19:55
af Sierra_turbo
Hvad skal dalle have for den...? Hehe

: 30 apr 2004, 09:58
af Gæst
er det derfor en GOCART kører så dårligt? vil det ikke være det inderste hjul, der jo har mindre vægt på sig, der vil blive tvunget til at lave hjulspæn?