lqs skrev:nu tager det jo ikke 3 år at køre 402 meter. det gør det måske i GOLFEN? når man rigtig sparer på benzinen! MVH. søren ejer af div biler med spær også svejst!
3 år... Neeejjjoo det ved jeg nu ikke. NOGLE (LQS) løber jo tør for benzin inden de når halvt op af banen!
omkring 400 heste på det tidspunkt hvor den kørte uden spær! MVH. søren PS. HAVNEREN er et fjols skulle hellere passer sin uddannelse end drille pæne folk her!
Hvordan sjove svingegenskaber? Blir den under-/overstyret? Hvor er det man svejser det henne? Har nemlig en reserdelsbil til at stå, så det ku være man sku modificere bagtøjet fra den og sætte på den jeg kører i!
s@g skrev:Hvordan sjove svingegenskaber? Blir den under-/overstyret? Hvor er det man svejser det henne? Har nemlig en reserdelsbil til at stå, så det ku være man sku modificere bagtøjet fra den og sætte på den jeg kører i!
Prøv at forestille dig dine hjul i et sving...
Det YDRE hjul kører med flere omdr. end det inderste, men når der bare er svejst sammen, ja så har du jo 100 % spær= baghjulene kan ikke køre
med "udveksling"! Get it? Så vil du nærmest opleve at få et hjul som slæber efter det andet
er det derfor en GOCART kører så dårligt? vil det ikke være det inderste hjul, der jo har mindre vægt på sig, der vil blive tvunget til at lave hjulspæn?